• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • janos

*faxar över en NY fax till mc och tackar för leveransen*

• janos

Jag har precis fått i mig te, lite fil och tre knäckemackor, men dom verkar inte vilja stanna dom heller

• Cybermamman

janos, inte för jag vet om det hjälper ... men det finns de som kräkts från första till sista dagen. Och överlevt, men det var visst tröttsamt.

Den goda nyheten är. Det blir fantastiskt snälla och vackra barn med mycket hår

• janos

Oj oj oj *skakar på huvudet*

Jag inser just att mitt liv består av att se om jag får behålla maten eller inte. Ledsen att jag drar in er i mitt otrevliga beteende

• Rystall

Janos: Så är det när man har en gosse i magen. Fråga systra mi. Hon spydde som du under båda sina graviditeter. Hon har 2 gossar.

• Fru Cinderella

HaHa, nu är jag medlem på FamiljeLiv, bara dags o bli fast där också antar jag

• brud  nästa år

Cinderalla
    både BT och FL är beroende framkallande

• janos

Men du fick ju oxå en gosse, Rystall! Mådde du oxå dåligt?

En jobbar kompis har en pojke och en flicka och hon sa tvärtom: hon mådde toppen med pojken och kräktes med flickan

• janos

Natti natti allihopa! Nu kastar jag in handduken för idag

*vinkar och tassar i säng*

• Hilde

hmpfff flickor, jag mådde illa till V27 och det låg en flicka i min mage.

Fast jag tror detr är ovanligt att må illa så länge. De felsta mår väl illa fram tills dess moderkakan börjar fungera ordentligt har jag för mig. För mig var det tyvärr tvärtom, mådde bra fram tills dess, men sedan var det jobbigt.

Svar på tråden Äntligen fredag del 8