• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • mammacatta

Tack för kramen. Nej, jag har inga tidp jag heller.
    Jag gör som gåsarna, skakar av mig. Jag kan inte förändra henne, bara mitt sätt att reagera.

Idag får man dricka vin. När får man börja? Dagen blir så mycket roligare med lite vin...

• mammacatta

Förresten, ska jag berätta om Vågen?
    Den är SÅ bra! Den visar idag 7kg mindre än när vi köpte den!:D:D:D

• mammacatta

En gås, flera gåsar.
    En fot flera fotar. (vet ni vad en kofot är? De heter kofotar i pluralis, därav gåsarna)

• Gable

Hmmmmm.... Kan man få låna den där vågen MC? Det är nåt fel på våran, maken går ner och jag går upp. Det kan OMÖJLIGT stämma!

Heeeeeeeeeej Äpv!!! Skönt att höra av dig, vi har varit lite oroliga för dig!

Hörni, om 1 månad ska vi träffas!! Kan ni fatta att det är bara 1 månad kvar. Oiiii!!!

Jag ska f ö på Greken/turken nästa vecka och äta. Lustigt sammanträffande. Om det är bra, ska jag boka bord åt oss? *tjatar vidare*

• Gable

Nu säger maken nåt om att jag är rastlös och jag kan väl ta och dammsuga.

Han och sina idéer...

• Gable

Hej Apg! Hur har du det där borta i långbortistan?

• Gable

Pomidomdom... Man kanske skulle ta och åka en sväng. Till ett köpcentra nära hemmet. Man har ju fått lön.

Pomidomdom....

Svar på tråden Äntligen fredag del 8