• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Fru Cinderella

Ja självklart! hur har jag kunnat missa det?? *skäms rejält*

Skyller på sjukdomen.. det kanske är det jag lider av.. glömska *smuttar lite mer på vinet*

• äntligen på väg

Skål på dig Cinderella! Jag har hört att whisky är bra mot sjukdom...

• Fru Cinderella

Nja.. har ju ingen.. smuttar på decilitern vin som fanns kvar i bag-in-boxen! ;)

• äntligen på väg

Maken är på innebandyträning och jag sitter och lägger upp prislistor till nya kunder för jobbet. Kan inte med att maila iväg prislistorna nu bara för dom kanske tror att jag inte har ngt liv om jag sitter och jobbar på fredagskvällarna

• äntligen på väg

Följdfråga: Har jag nåt liv om jag sitter och jobbar extra på fredagskvällarna???

• Fru Cinderella

ÄPG

Stackars liten, inte lätt det där med ansende ;)

• janos

*vinkar till allihopa och faxar över kramar till alla som behöver det*

• janos

Rystall, jag är i v.12 (11+3). Det är faktiskt jobbigt att inte få behålla så mycket mat. Idag var jag helt kraftlös och redo att gå hem från jobbet, men då bestämde sig magen för att behålla maten och då orkade jag med em.

Ikväll har det varit gott med glasssssss....mmmm!!

www.familjeliv.se/hem/tusse74/graviditet.php

Svar på tråden Äntligen fredag del 8