• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • janos

Godmorgon!

Vad trevligt att ni har kräksjukan mc. Hoppas att ni får ha det "länge" ;)

Idag jobbar jag kl 12-18.30, för att vi ska till Åland nästa helg

• mammacatta

Tjena tjena!
    Hur står det till med fru anne och fru janos idag?

Idag är en sån dag som man kan bara göra ingenting på. Eller så kan man ha kräksjuka.

Eller... så kan man terrorisera stackars ovetande BT och FL- surfare... *hehe*

• mammacatta

Jag har lagt mig i en sån där mespropps-tråd (han vill inte gifta sig.. ) DET SPELAR VISST ROLL!!!
    Jag blir så less på att folk tror att äktenskap är nåt slags romantiskt framtidslöfte. Som om löftet i kyrkan är mer värt än det man redan lovat genom att skapa en framtid ihop.
    Eller att det varken är till eller från om man gifter sig. Säg det när han dör och svåris bankar på dörren...

Jaja.
    Nån mer att terra?
  • mammacatta

www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2124137.html
    Tänk va mänga tips det finns som...
    INTE FUNGERAR.

Cindy undrade och många svarade. Tänk om du frågat här först!
    Fast då hade ingen annan fått de bra tipsen, så ifos är det listigare så här.

• mammacatta

Jämt när nån kommer med tugga/blås/gapa tipsen så tänker jag på en dag i spanien. Det var parad på gatan och i den ignick en skjutgalen borgmästare. Han hade en 1800talsmusköt som han pangade glatt hela praden fram. Våra spanska släktingar gav oss då rådet att öppna munnen på vid gavel för att så inte få tinnitus/nedsatt hörsel.
    :?:?:?:?:?

Är de från vettet? LÄTT 180db några meter bort och vi ska ÖPPNA MUNNEN?
    *suck*
    Men jag höll för öronen iallafall.

• mammacatta

Det brukar min morsa säga om mig, lite föraktfullt. Särskilt om jag "mästrar" henne med nåt hon inte vet. Hon tror nämligen att hon vet allt och blir ganska förbannad när hon blir motbevisad.
    (Hon kan vara ganska elak mot mig )

Ja, det är fragglarna.

Svar på tråden Äntligen fredag del 8