• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 4

    Kom igen nu brudar!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • MrsNyberg2B

    Ah - fränt! Här är det typ, tio grader varmt och regnar.. Jag gick till jobbet igår, tänkte att det iaf var lite blåsigt - jag apsvettades när jag var framme, kändes som en sommardag ungefär. Kan du skicka hit lite snö, tror du?

  • Pumpkin

    MrsNyberg2B: Den är ju min! Tyvärr ska den visst försvinna här i veckan

  • InaHjärtarAdam

    åååh alla bara har ringar på fingret redan men inte jag :( och jag som ska gifta mej i december-07!! vår årsdag var i söndags o då fick jag inget frieri... så nu hoppas jag på julafton men kommer väl inte få nått då heller. jag tror inte det kommer hända förrän till våren. orka vänta såå länge;)

  • Pumpkin

    InaHjärtarAdam: Jag har ingen ring på fingret heller

  • MrsNyberg2B

    Ta friandet i egna händer - det gjorde jag! Väldigt praktiskt, då vet man att man få det.. (Fast,jag friade med provisoriska ringar, ju.. Sen fixade sambon de "riktiga", så man kan ju säga att vi gjorde det båda två!)

  • MrsNyberg2B

    ...alltså....jag visste inte att han fixade ringarna själv, utan tjatade vidare om vilka man skulle välja - då hade han redan beställt och grejat...

  • Pumpkin

    Här ska inte nått friande tas i egna händer! Nej men jag "vet" ju att det är på G eftersom vi varit och tittat på ringar, så det är bara att snällt vänta. Troligtvis innan året är slut!

  • blivandefruandersson08

    men tänk så här det blir pengar det :)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4