• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 4

    Kom igen nu brudar!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Brud 2008

    Välkommen hit Julina! Var bor ni någonstans? Det verkar som att du har planerat en hel del redan :)

  • Mimsan81

    Oj planerar ni redan inför bröllop 2008?
    Ni är ute i god tid i alla fall
    Jag ska troligen också gifta mig vår/sommar 2008 men har inte alls börjat planera ännu. Borde man det?

  • Pumpkin

    Mimsan81: Haha, vissa av oss har redan hängt här i nästan ett år
    Nej, inte _måste_ man planera, men vi tycker det är kul

  • Julina

    Brud 2008:
    Vi bor i Stockholm, på Söder. Jag är planeringsfreak så jag älskar att planera saker. Är ute i väldigt god tid, men det är bara skoj! Vill ju att allt ska bli perfekt :)

    Sen kommer vi ju inte boka nåt eller så på länge. Min sambo är ju inte direkt med i planeringen. Han tycker det är ok att jag gör all research. Är mammaledig så jag har tid. Men när det närmar sig kommer vi såklart planera allt tillsammans. Men då kanske jag har några bra förslag som han kan va med och välja bland. Eller nåt :)

  • Mysan98

    MsNordqvist: Den kommer gumman :) Ringen alltså... Fast jag förstår att du är otålig efter allt ringletande.

    Själv blir jag så sugen på höstbröllop när man ser alla vackra löv och pumpor och färger :) Problemet är bara att höstfärgerna skulle ju inte passa så bra till det som finns i mitt huvud. Snacka om veltant jag är. Min älskling bara skakar på hvuudet och skrattar åt mig. Åhhh åh just det - vi firade 5 år i fredags. Gud så snabbt tiden har gått!!!

  • blivandefruandersson08

    Julina välkommen till tråden :)

  • MrsNyberg2B

    Mysan98 - Visst är det fiiiiiina färger!!!! Å just nu är det ju varmt också (åtminstone här) så det känns ju som att det just nu är möjligt att vara utomhus då också.. Fast nu kör vi nog på maj iaf..

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4