• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • lillithsmamma

    föreslog idag att vi ska ha våran fest på våran nya tomt sedan när vi gift oss :) kan ni rekomdera någon bra buffe åt oss :) vegetarisk ,kyckling och lax buffe :)
    några är ju vegeterianer några äter kycling och lax med :)
    ååå vad jag är lyclig :)

  • Tizzeltazz

    Hej tjejer!
    long time no see ;) såsar runt på jobb och fritid och är på semester i huvudet redan :) (en vecka kvar...) hoppas det är bra mer er alla - jag har tappat tålamodet alldeles och vill köpa en sista minuten och gifta mig på arlanda men m2b är ytterst tveksam...så jag muntrade upp mig med att komma på hur inbjudningskorten kommer se ut och kolla upp "utrustning" jag kommer behöva för det.

    btw - tror jag sett info här någonstans på BT om hjärtformade rosenblad? vet någon vart osv? tacksam för hjälp :)

  • June20

    Tizzeltazz:
    var det inte nån som sålde överblivna sådana i Köp o sälj nu nyligen?

  • Lanzara

    MsNordqvist, vad underbart!! Stället verkar helt perfekt! Vet du vad det kostar att hyra stället?

    Idag är jag annars väldigt på bröllopshumör!! Jag har haft en väldigt bra helg med älsklingen... Jag ser ljust på framtiden och bara lääängtar till allt!!! Dessutom skall vi till stockholm veckan efter midsommar så då har man ju lite ledighet och annat skoj att se fram emot!! Är det nån som har nåt tips på vad vi MÅSTE göra?

    Jag tror dessutom att jag har bestämt mig för vilken frisyr jag vill ha på bröllopet... Utsläppt men lockigt, och en lite större tiara! Om någon är intresserad har jag en bild av frisyren på svartbrud.se!!

    Nu blir det dags att gå och sova (klockan är över 11 här) och en ny arbetsvecka väntar... Men denna gång bara 4 dagar!!!

    Gonatt på er och ha det bra!!

  • Snitte- 5/7-2008

    Hej hopp

    Lanzara: har spanat in dina frisyrer du har på svartbrud de är jätte söta! :)
    Jag kommer också ha lockar och liite utsläppt vill ha en uppsatt frisyr med utsläppt feeling... :)

  • Pumpkin

    Lanzara
    Nej, jag har inte tagit reda på pris än, ska nog ta och maila dem bara för att stilla min nyfikenhet Och om en och en halv vecka kommer min bästa väninna (som ska vara tärna) och hälsar på, så då ska vi gå dit och titta lite närmare hade jag tänkt

    Hmm, är det fint väder när ni är i Sthlm så tycker jag att ni ska ta båten ut till Fjäderholmarna och ha picknick, eller kanske kosta på er en middag nere vid bryggan/hamnen. Var där i onsdags och det är supermysigt!

  • Madeleene

    Hej! Här är det en till som skall vara brund i augusti 08.

    Hur långt har ni kommit? Vi har börjat tänkt men inte så mycket mer. Hur lång tid tar det att planera?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2