• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

Se så brudar, kom tillbaka!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • MrsNyberg2B

Ja... Jag tänkte också att det skulle vara det.. Så lite förvånad blev jag, men som du säger, det viktigaste är ju att det BLIR. Och det lär det ju bli, jag lutar ändå åt den helgen, för tänk om det skulle bli så varmt som nu, då kommer alla bli små pölar..

Har hittat en fin hjärtformad fontän, det vore ju super att vigas vid den. Problemet är att den ligger precis vid en stor parkering vid ICA, inte lika romantiskt, tyvärr, för annars är det jättevackert..

• paige

ICa? Då kanske du hittar en lika fin fontän på något trevligare ställe

Var i sverige gifter ni er?

• Pumpkin

Nu tror jag att vi har bestämt oss för ett nytt datum tjejer! Midsommarafton 2008, dvs 20/6-08! Ska hålla koll på träden nästa vecka så jag ser ungefär hur det kommer se ut då när vi ska gifta oss

• June20

inte för o vara elak nu men det kan ju regna då som det har gort ett par gånger men vi får hoppas det håller i sig eftersom det va kanon förra året o ser ut o bli det iår med...*håller tummarna*

• Lanzara

MsNordqvist: Vad roligt!! Nu är det lite kortare tid att vänta då... Och dethär är ju verkligen en vacker tid!!! Ibland blir jag också sugen på sommarbröllop också, men än sålänge sitter datumet fast!

• Pumpkin

June20
    Regna kan det göra 080808 också, det är så med det svenska sommarvädret Och jag menar, det är ingen idé att stressa upp sig över att det kanske regnar på midsommarafton om 2 år

Lanzara
    Ja, det är verkligen vackert nu. Syrenerna har verkligen börjat slå ut på allvar här nu den senaste veckan - underbart!

• paige

MsNordqvist
    Ser ut som det blir midsommar för oss oxå, det ÄR verkligen underbart vackert då!

Även om det rengnar kommer det vara perfekt. Har hittat världens bästa och snyggaste vita tält isf

• June20

MsNordqvist:
    ne ja vet men med tanke på historisk hur det brukar se ut....ja tänkte faktiskt idag på att man kanske skulle kontakta den där snubben i Tysklan el var det Holland han bodde...som förutspår vädret jämt?! HAHAHA kanske man kan boka utomhus saker med säkerhet ;)

• lillithsmamma

vad tycker ni kommer klänningen passa min fest efter vigseln ?

• Snitte- 5/7-2008

Hejsan tjejer svårt det där med datum efter hur det ser ut och så... jag tycker sverige är fint "nästan" vilken tid som helst på året... :)

lillithsmamma: klart den blir fin!!! Ska du byta klänning efter vigseln?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2