2008 Sommarbröllop, tråd 2
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
hihi ja snitte det blir så :) vi gifter ju oss inte i svergie men har festen här i svergie när vi kommit hem :)
Javisst ja... :D
Klart den blir bra!!
Paige - just den här fontänen finns i Tranås, där vi bor, men det lutar åt att vigseln blir i Eskilstuna där min blivande "hör hemma". Men vi är inte riktigt klara över det heller. Vad gäller datumet så velar vi väl fortfarande, funderar på att ta det veckan efter pingst, alltså på norges nationaldag (borde ju bli det iaf), mitten av maj, kan knappast bli så mkt mer mitten... Förhoppningsvis har vi bestämt oss om ett år eller så... :-P
MrsNyberg2B hur ser denna fontän ut ?
halloj loj!!
vilket härligt väder det har vart idag! man har nästan inte orkat vara ute för det har varit så kokande... :)
Nu sitter jag på jobbet och har just bakat chokladbollar...( härligt jobb jag har ;))
Så sitter jag och funderar på musik till kyrkan, har ni bestämt någon sång eller så som ni vill ha med?
Var har ni tagit vägen?
Här är jag!
hej hej vad skönt trodde nästan alla hade smält bort i värmen... :)
Det var nära att jag gjorde det alltså! Satt på bussen i över en timme idag - utan luftkonditionering eller ventilering överhuvudtaget
Nej fy vad tråkigt när det blir så...
jag och min hund har mest hållit oss inne faktiskt försökte vara ute och sola lite men jag orkade faktiskt inte...
Får kämpa med solbrännan om 2 år istället :)