2008 Sommarbröllop, tråd 2
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
E det någon som sett "vanliga" tofflor som e rosa el annan cool färg som man kan sätta på sig istl för ha brudskorna sennrä man ska dansa...tänkte "bevara" mina fötter lite o inte ha på mig skorna för länge...men vill ändå inte köpa lågskor typ ballerina.
Letar efter såna enkla slip-ins inte monstertofflor för såna har ja redan men de e klumpiga/snubbel varning.
Hahaha komisk syn! bruden trampar runt i monstertofflor med klor i brudklänningen!!! :P
Jag har enbart hittat vita sådana som kostar typ 200kr! o hittar bara på nätet i ENGLAND!som närmast :(
Hmn.... indiska brukar väl ha ganksa söta tofflor av lite "finare slag" kanske...
Oj såg att jag inte kunde stava heller ;)
Nu ni tjejer, jag är snart klar med mitt festoprogram!!!
Har bara lite filning kvar och jag antar att jag kommer fila ca 2 år till ;) men det är egentligen bara att lägga till någon bild här och där... Det blev jätte snyggt!! hur ska ni göra?
Gör ni dem själva eller ska ni beställa någonstans ifrån?
Vi ska enbart ha presentation av menyn och gästerna vid bordet inget annat så som sånger o lekar...känns onödigt för vi/vår släkt e inte "inne" på sådant o har hört hur pinnit det vart att vara tvungen o sjunga sånger som inte alltid alla kan melodin till heller. Vi har inte så många "gammla" heller så ja lite onödigt...
Vi ska bara skriva på datorn, printa ut o vika ihop sen adda fint skrivet på framsidan o stämpla vårt teama på typ...enkelt vit papper eftersom troligen bryr sig inte nån om dem direkt o att spara det utom jag själv ett ex, samt folk spiller cola el sås på dem...waste of money.
Men det e bara vi o vårt sätt o tänka på att spara pengar på nåt som e en liten detalj för oss. Förstår det e kul med lekar ialf el korsord men ja e kass på sådant(har fantsi på färg o form men inte med korsord hahaha ja super dålig på o lösa dem tom) så skiter sig ialf :(
Hallå tjejer! Vart har ni tagit vägen idag? Antar att iaf nåra kollar på fotboll ikväll, själv tittar jag med ett öga
snitte
Jag ska göra festprogramen själv, det är nånting jag ser fram emot jättemycket!
Halloj, jepp visst var det fotbollen som hägrade,,, tack och lov att vi har Ljungberg.. :D
June20, kolla in denna länken: puzzlemaker.school.discovery.com/
Det kanske hjälper dig bli haj på korsord ;) jag har gjort ett eget bröllopskorsord där... ett sånt där där man ska hitta ord i en massa bokstäver,,, jätte fint faktiskt så det bland mycket mer är i vårt festprogram... ;)
Men det kan ju vara snyggt och stiligt med ett "rent" festprogram också med lite mindre i särskillt om man inte är så mycket för lekar och så...
Min sida är väldigt lekfull men min m2b's sida är lite trögare v ad gäller sånt ;)
snitte
Hehe, har en känsla av att det är precis likadant här - min sida är lekfull/livlig/lite medelhavsaktig och M2B's familj är allvarliga/stillsamma/typiskt norrländska
Ja, Ljungberg fixade det bra för Sverige. Men det visste jag att han skulle göra!
Hallå brudar! Var är ni idag?!
Nu har jag återigen hittat en lokal som jag bara älskar, och den här gången tror jag att det verkligen är RÄTT! Precis det stuket jag vill ha + att matsalen tar 90 personer. Dessutom finns det en svit för oss och övernattningsmöjligheter för gäster som vill bo där!
www.stiftsgardenskelleftea.com/
har ni köp underklädderna änn? jag tycker att det är så svårt att hitta nåt som passar när man har så stora bröst :) är det någon som kan rekommendera någon ställe för den som har stora byst