• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

Se så brudar, kom tillbaka!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • June20

Ush förlåt om ja låter bittsk men hon gick mig verkligen på nerverna idag o igår.
    var tvungen o spotta ordbajs lite. Alla har ju sina gränser även för sina närmsta.

• Madeleene

June20: Vi bor omkring Gälve. Vart kommer alla ni andra ifrån? Ska ta och läsa igen hela tråden ikväll när jag kommer hem.

• lillithsmamma

June20 vad trist och ego det låter med din vännina :(

föresten välkommen Madeleene en till 080808 här :D

• Pumpkin

Madeleene
    Jag flyttade upp hit till Skellefteå för ca ett år sen. Innan dess bodde jag i Uppsala

Hur gammal är du förresten? Jag fyller 22 om ett par månader.

• lillithsmamma

Madeleene bor i södermanland gör jag med min familj :)

• lillithsmamma

vet inte om jag eller annan frågat men hur träffade ni eran blivande ?
    jag kan göra min historia kort .
    hade då jag träffade min ett jobbigt förhållande som jag försökte lämna men tog inte mod till mig vet elakt .
    ville ha mera vänner så jag la ut mig på en kontaktsida och började kolla runt bland killarna där.
    såg en bild på daniel och skickade en virtuell kyss till honom pga kände direkt där är något intressant .
    vart inget mera än att han med skickade en virtuell kyss till mig just då pga kostade multum att skaffa en kontakta mig sida nu efterhand vet jag att både han och jag ansåg att det var för dyrt för att träffa någon på .
    så vi båda la ner det utan att veta om något mera om den andra eller så .
    gick ca två månader så vart vi båda medlemmar på en sida med namn lunarstorm där fasnns en slumparknapp den tröck han på och slumpade fram mig :) vi började prata och pratade genom msn efter tag efter någon månad konstant pratande på msn började vi prata i telefon och bäste oss för att träffas . träffade honom kärlek utvecklades fort jag lämnade exet och struliga förhållandet och resten ja det förstår ni säkert hur det är . detta var våran korta historia :D

• Madeleene

lillithsmamma: Tack så mycket. Åh är du också 080808? Södermanland?! Hm nu ska vi se om jag vet vart det ligger, Nä. Hände hade jag bra betyg i SO i skolan Kan du inte säga en stor stad runt om, så du inte behöver säga exakt vart du bor.

MsNordqvist: Okey, Uppsala åkte jag förbi idag två gånger. Jaså, var det kärleken som fick dig att flytta upp? Jag blir 23 i sommar, så vi kommer ha båda fyllt 25 den dagen vi säger Ja till varandra. Skall tillägga att sambon fyller samma dag.

• drömbrud

080510

Duger det till sommar?

• lillithsmamma

Mi Vida duger utmärkt välkommen hit :)

• lillithsmamma

Madeleene visst kan jag det :) tror inte någon jag känner läser detta ändå :) bor i vagnhärad

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2