2008 Sommarbröllop, tråd 2
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
MsNordqvist: Jag hoppas det blir bra, har pratat med sambon och bästa vännen. De verkade gilla idéen. men jag får försöka övertyga sambon om att ha det kanske i en kyrka, vem vet jag kanske får som jag vill. Oj, har inte tittat så mycket. Tänkte gå här hemma först att kolla har några att välja på. Men det ska bli roligt. Skall kolla vidare annars på internet. Troligtvis tunna band vid axlarna. Det hade jag på min balklänning och trivdes med.
Hur skall din klänning se ut? Oj, tre rätters det blir ordentligt. Men man gifter sig bara en gång.
Är det någon av er som har funderat på tårtan? Jag har ingen aning, måste titta lite men som sagt, det finns mycket tid kvar. Skall inte göra allt roligt nu
Hejsan!
Ja, kul att höra hur alla har träffats :D
Jag och min m2b gick gymnasiet tillsammans och jag var DÖkär i honom :) han var jätte blyg så det gick knappt att prata med honom... hehe sen gjorde han lumpen och blev en ny man ;)
Han sökte upp mig veckan efter jag tgit mig ur ett trassligt förhållande och det sa bara BOOM så vara alla gamla känslor tillbaka :D
tja, det var vår story...
Vi tänkte nog ha middag typ buffé och någon god förrätt... tårtan får bli efterrätten sen, kände att det kunde bli lite "tårta på tårta" *fniss* annars :D
June20:
Hoppas att det löser sig med din väninna, måste kännas jätte tråkigt att inte kunna dela ideér och så för att du är rädd att hon ska kapa dem rakt av.. :(
Just ja madeleene du måste bli medlem på svartbrud.se där är vi med allihopa och har lagt ut bilder på tårta,klänningar m.m :) jätte kul att få se bilder hur alla andra tänker och huir vi alla ser ut :D
lillithsmamma:
Ja va pojkgalen o jagade i 2år sen gick ja ur ett trist förhållande med en äldre man men försökte jaga rätt kille igen...men gick åt skogen. Bestämde mig för att nu vill ja inte ens ha ett förhållande!! ja ska enbart gå på nån enstaka date om nån vill men inte seriösa saker samt ev leka runt med killarna istl för tvärtom som nån sorts hämd..elakt men jaja ja var lite bitter o samtidigt fri i tanken att slippa tänka på visa saker.
M2B bodde i Halmstad o skulle precis flytta till GBG våren 2005 o ja träffa honom på en websida o trodde han va bög. Han pratade nåt om jeans o hur petig han var med hur dem skulle se ut om han gick o shoppade nya...så ja nåt va det där som fick mig o tro att han var bög HAHAHA.
Han letade enbart polare att vara med o festa med oavsett kön för han hade redan kvinnliga polare utan problem. Sen hade han blivit väldigt elakt bränd av sitt X så inget seriöst från hans håll heller.
Ja åkte hem till han för o glo på Aliens DVDer..o sen fastna ja där hela natten o han var INTE bög märkte jag! ;);)
Gick ett par månader o sen blev han väldigt kär i mig o ja tyckte mycket om han med men det tog lite mera tid för mig att lita på honom så ja skulle släppa in honom helt. Sen ja...ja sen ville han nästan gifta sig direkt! ;) Vi skämtade om o göra det på Valentine 2006 o det var lite komiskt när det väl närmades sig till det datumet o vi skämta om att why not bara gå till rådhuset o göra det på riktigt men vi freaka nog loss båda 2 med at det va väldigt snabbt o ville växa lite mera ihop tills 2008 då samt vi vill ha en fest o sånt med.
Madeleene:
ja det e synd när ens egen mor inte vill inse fakta att man e seriös el så e det precis som MsNordqvist sa-det e för långt tills dess för att greppa. Men ändå tråkigt liksom.
snitte:
jo ja ska hålla mina saker till mig själv nu o inte prata om sånt som e hemligt utan bara i sådana fall prata om sådant som ja redan sagt OM hon ens frågar. Och ja ska inte bry mig om att försöka ens hjälpa henne om hon nu inte börjar bönar o ber om det då, hon ska få listan på lokalerna men sen räcker det. Det får bli som det blir.
Hoppas bara hon inser vad hon sänt ut för signaler bara o ändrar på sig.
Kul föresten hur ni fick ihop det tillslut! :) "sen gjorde han lumpen och blev en ny man" ASG************'''
snitte:
ja tror ja har rätt bra koll på vart alla bor men ja trr ja glömt vart du bodde :/ så vart finnes denna dam?
Snitte: jag får väl ta och bli medlem där då Men jag har ju ingen idé på varken klänning eller tårta ännu. Heter alla som de heter här eller?
June20: Jo det är nog så så tyvärr att hon inte kan grepa det hela ännu.
Låg och funderade en stund innan jag somnade igår. Undra om man skall börja handla smått nu, typ tallrikar och såna saker. Kanske gå och höra vad tårtor kostar och sånt. Bara så man vet Har ni kollat upp priser på sånt?
Snitte: Då var man medlem där också...
Oj en till såna här konstig fråga. Är det för tidigt att ringa runt och fråga vad tårtor kostar? Har lite att göra nämligen.