2008 Sommarbröllop, tråd 2
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
snitte - Jag hade några svaga minnet om att det var du, jätteduktigt! Vad var det ni hade för färgtema annars? har glömt! Vilket format blir programet? (typ dubbelvikt A4?)
Vad trevligt med en sömmerska, väninna dessutom. Jag kommer väl antagligen att söka upp en såda också om jag inte hittar det jag vill ha, men hur länge i förväg borde man anlita en sådan. Jag är nämligen ganska smal, och småbystad... Och ofta finns inte de mindre numrorna! Borde ha 34 eller helst 32, beror ju på klänningen förståss!
? efter hur länge på förväg man behöver anlita en sömmerska.
Ochja, jag tror de har ganska många bröllopsbutiker eftersom det är en av Finlands största städer. Åtminsone måste de ha fler än vad vi har i staden som ligger närmast mig, vi har nämligen noll!
Lanzara
Man räknar ju med att 3-6 månader innan bröllopet så ska man beställa klänningen, så september blir nog alldeles lagom! Om du är snabb att hitta din klänning dvs
Jag kommer nog också börja i typ september/oktober 2007 att titta faktiskt, men beställningen får vänta ett tag till, OM jag inte hittar drömklänningen på en gång dvs
Jaa, det borde väl räcka. Men ändå, jag skulle ju få PANIK om jag inte hade hittat nåt i december ännu... hooo
Nåja, det är kanske ett senare bekymmer!!
Är så skönt, tror faktiskt att jag bestämt mig angående håret. Jag gillar lockar och utsläppt, men ändå inget som kommer i ansiktet. Borde hitta en lite större tiara nu bara, har knappt kollat tiaror alls.
Men det får bli ett projekt för en annan dag! Snart blir det läggdags!
Någon med tiara-tips?
Halloj!
LanZara: vi har ljuslila (lavendel) och silver Jepp det är dubbelvikt a4 ståendes. med massa bilder och annat skojjigt. Jag har kvar att göra placeringen i festprogrammet hur gästerna sitter och en kort beskrivning av dem... vet ju inte vilka som kommer tacka ja än..
Har försökt göra en ungefärlig bordsplacering... det är jätte svårt!! alla ska ju hamna bra och så...
Tiara.... jag har redan köpt min... :D
beställde på internet när jag hittade den som jag ville ha :)
snitte: mycket bilder och annat roligt är alltid bra. Många jag känner har mestsånger i sina program, men så skall INTE våra seut. Beskrivning av gästerna är också väldigt intressant!
Hur ser din tiara ut?
Jag kunde ju inte låta bli att se mig runtlite ändå? Vad gillar ni denhär? www.city.se/ArticlePages/200601/26/20060126175949_City186/0126Madde.jpg
...Kanske min får kosta lite mindre än denna har gjort då, men samma stil i alla fall?!
Jätte fin!
Jag ska lägga ut bild på den så fort jag kan... har slöjan oxå... :D jag vet jag är ett freak :D
Men den är ganska smal och i silver... tja som små små löv... nej vad dumt det blir när man beskriver.... jag lägger ut bild när jag kommer hem... (jobbar nu:))
MsNordqvist: okey, tack för att du berättade var M2B betydde. Hade ingen koll på det. Nu blir det sova här och försöka komma på en färgkod allt.
God natt