• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

Se så brudar, kom tillbaka!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • Tizzeltazz

snitte:
    jaaa du ^^, flora smör, pasta, massa grönsaker, bönor...ehh...pommes friterade i vegetabiliskt fett...hmmm jag minns inte så noga men det blev en del iaf...

• paige

Hej..har int hunnit kika in här på några dagar.
    Hur går det för alla?
    Idag har jag o min syster varit runt och tittat ut ställen för vår vigsel (är alltid bra att vara ute i god tid).
    Hitta några riktiga pärlor

Vi har diskuterat min älskling och jag och kanske, kanske flyttar vi fram bröllopet till 07 Hoppas,hoppas.
    Tycker han är sååå underbart gullig som knapt kan vänta han heller.

• Pumpkin

Tizzeltazz
    Skellefteå ligger ca 75-80 mil norr om Uppsala Men jag har bott många år i Uppsala, älskar den staden! Den kommer alltid vara hemma för mig.

Ni har hunnit skriva en hel del här idag tjejer, är ni inte ute i det härliga vädret?

Jag har suttit och funderat idag om vi inte ska lägga bröllopet i juni istället, det är ju så vackert med alla blommande träd och buskar!

• paige

Det är skönt att man kan ta jobbet med sig ut i solen

Ms Nordqvist- Ett Juni bröllop är nog inte fel Vi diskuterar fram o tillbax om det ska bli pingst el midsommar. Vackert är det iaf så här års!

• Pumpkin

paige
    Vad jobbar du med?
    Nej, ett junibröllop är nog inte helt fel... Får inte vara alltför tidigt eftersom vi ändå bor så pass långt norrut, men kring den här tiden är det supervackert! M2B fyller år på midsommarafton nästa år, så jag sa lite skämtsamt att vi kunde gifta oss då. Önskar att vi kunde det, men det finns nog ingen ekonomisk möjlighet till det

• paige

Ms nordqvist
    Jag har eget företag

Jag kanske har missat det, men gifter ni er 07? Min baby fyller år mellan pingst och midsommar och vi blev tillsammans 6 juni, förlovade 3 juni så där någonstans passar det så bra för oss. Måste ha syren och liljekonvalj blommandes, så underbart! Älskar den svenska sommaren

• Pumpkin

paige
    Nej, vi har satt datum till 080808, bara jag som drömmer mig iväg ibland

• MrsNyberg2B

Den svenska sommaren är ju ändå finast nu. Om jag får säga vad jag tycker... Pingst 2008 är redan i början av maj (10:de tror jag) och då är det ju inte helt säkert att allting blommar.. Om det är som i år, så är det väl vitsippor, men är det en varm april, så är det ju inte omöjligt... En nackdel med början av juni är ju att man kan lyckas konkurrera med studenter och sånt där, på det viset kan ju början av maj vara bra, för det är rätt fint då också...

För övrigt, ska jag börja min femdagars semester i morgon klockan 12. Det ska bli skönt... Bara ta det lite lugnt.

• paige

Jo det är lätt att det blir så

• paige

Hm, är pingst SÅ tidigt..Tror jag tog förgivet att det var som i år.

Det viktigaste är iaf att jag blir hans!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2