• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

Se så brudar, kom tillbaka!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • Snitte- 5/7-2008

Nu ska jag kila iväg och gratta min brorsa :) fick ut några riktigt fina bilder från sidan jag länkade om förut :D

återkommer i eftermiddag/kväll..

Kram kram

just ja måste bara skriva... köpte fluga och maggördel (eller hur det nu stavas) till min m2b igår som han ska ha till bröllopet... den var precis i rätt färg.. :)

• lillithsmamma

Tizzeltazz och paige ska ni inte också bli medlemar på www.svartbrud.se ? vi andra tjejer som hållt till här ett tag är det :)

snitte kul att du fann lite klädsel till din blivande :) har du bild någonstans att visa :)

• lillithsmamma

finns det några fler nya kommer inte ihåg vilka som kom nya :) så jag säger så här

ni nya skulle vara kul om ni med vart medlemmar på svartbrud :D

• Lanzara

Hej på er!!! Har tittat in här och uppdaterat mig i era tankar, men aldrig haft tid/ork eller lust att skriva nåt. Men nu skall jag ia skriva lite så att ni inte glömmer att jag finns!

För det första: Välkommen till er nya!! Roligt att tråden växer!

Jag har haft fullt upp med resa, skolavslutning, fester och jobb den senaste veckan! Har nu äntligen sommarlov, men känner mig ändå på ett sätt MINDRE utvilad. Jag jobbar 8h/dag så jag är borta hela dagarna... Och man kan ju inte skolka från ett jobb som man kan från skolan!
    Men detta har jag ju valt själv, och huvudsaken är ju att jag får pengar! Dessutom är jobbet i sig ganska trevligt.

Skall filosofera lite kring era samtalsämnen. Jag blir 18 i oktober och min pojkvän 21 denna månad. Vi har varit tillsammans nästan 2½ år och gifter oss om ca. 1 år och 9 månader (1.3.2008). Med tanke på min ålder förstår ni antagligen att min biologiska klockainte har börjat ringa än och "får" inte ringa ännu på nästan 10 år! Som tur har pojkvännen en massa syskonbarn jag kan mysa med!

Jag har inte tänkt ha några tärnor, på sin höjd min lillasyster som "buketthållare" i kyrkan. Men dethär får tiden utvisa.

Vi har inte berättat åt någon NÄR vi tänker förlova/gifta oss och därför hoppas jag verkligen att ingen känner igen mig här!!!

Ja... nu just kommer jag inte på fler saker, men vill också säga åt "nykomligarna" att ni skall bli medlem på svartbrud, jättespännade att se inspirationsbilder!

• Snitte- 5/7-2008

tjenna tjenna!

Nu har jag firat färdigt min brorsa... provade på min käraste de klädesdekorationer jag köpte igår och han var såååå fin.. :) tog kort som jag ska lägga ut på svartbrud inom en snar framtid.. :) hihi har inte bestämt om han ska ha det för då måste han ju ha frack... men men kul att ha flera alternativ :)

• Tizzeltazz

men gud vad frustrerande att svaret som fastnat i censuren inte dykt upp!'

minns att jag skrev om samiska broderier på klänningen...har inläget dykt upp och jag har bara missat det???

jag och m2b glev kära 16/9-05 men tog ett tag innan vi blev tillsammans...17/2-06 bestämde vi oss att vi skulle gifta oss ;)
    måste han och jag visste direkt att det mellan oss var speciellt och för resten av livet...

men hjälp vad det försvunnan inlägget irriterar mig :) alla som skrivit något riktat till mig har ett svar i det inlägget! (jag har inte glömt er) :)

• Tizzeltazz

uj - stavfel! skyller på att jag är ledig och min hjärna har oxå tagit semester ;)

• Tizzeltazz

tillägg:
    (nu fick jag klåda i fingrarna *ler*)

jag och m2b funderar från tid till tid på att gifta sig på arlanda el dyl bara för att vi vill vara gifta på riktigt (enl oss är vi redan det förutom gällande det legala) men sen väntar vi ändå eftersom det dels kommer vara underbart med stort utomlandsbröllop dels för att våra föräldrar skulle bli galna ;)

• Pumpkin

Tizzeltazz

Inlägg som fastnat i filtret har en tendens att aldrig dyka upp igen Jag skrev typ 3 inlägg i en annan tråd och alla fastnade i filtret. Två månader senare är dom fortfarande borta

• June20

jag tror man frå skriva om dem
    o se om man kan ändra på orden lite

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2