2008 Sommarbröllop, tråd 2
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Kul, jag som trode jag var ute i för god tid med mina planer!
Vi kommer gifta oss troligen pingstafton 08 utomhus.Varken min älskling eller jag vill gifta oss kyrkligt eller är specielt traditionella av oss.
Men klänningen kommer vara champange färgad och bröllopet kommer gå i den färgen,vitt,guld och en färg till.Troligen gammelrosa eller ljus sommar grönt! Designar klänningen själv och låter en sömmerska sy upp den.
Viktigast för oss är att det handlar om kärlek. Tänker bara skicka ut inbjudningar till släkt o vänner vi verkligen gillar och umgås med.
oj,oj kan skriva hur mycket som helst. Dags att sluta för idag!
God natt.
ja, man blir lätt skrivsugen när man börjar prat om sina planer... jag ska också designa klänningen själv och få den uppsydd... så får amn ju som man vill ha den... =)
nope nu bidde klockan mycket och det är en dag imorgon också... :)
godnatt på er alla lyckliga blivande brudar!
ja nu va den mycket o ja märker att mina fingrar inte riktigt landar på rätt tangent el alls på visa när ja skriver så dags o sluta.
Tizzeltazz som MsNordqvist sa denna tråd borde igentligen heta 2008 men den fick sommar del 2 pga jag startade ettan med sommar 2008 så den fick namnet igen så vi alla skulle finna denna tråd när den förra stängdes :)
välkommna alla nya :)
kul med lite mera hemliga bröllop så ska jag med göra hoppas innerligt att ingen jag känner är här på bt och vet vem jag är men ännu så länge har ingen sagt något mer än min bästa vännina :) kunde ju inte knippa käft till henne ju :)
Halloj alla glada brudar!!
Idag är man lite ledig från jobbet :) men då har jag en massa bestyr inför studenten till min lillebror. tänk att han blivit så stor :D
June20: Det låter ju som om ni hade både roligt och mysigt igår - en perfekt hippa i mina ögon :)
MsNordqvist: grattis till 1-årsdagen. Hoppas ni hade det jätte trevligt oavsett filmvalet. Jag är helt tokig i skräckfilmer, men jag är lika paralyserad efteråt av skräck :) Fast det är en bra ursäkt till att få krypa nära och bara kramas förstås. Låter som om Omen är en film för mig med andra ord
Jag och min karl firar två-årig förlovning på söndag, fast det blir nog inte så mycket firande ensamma förstås. Vi är bjudna på namngivningsceremoni för min systerson så det blir ju en typ av firande - men knappast för vår skull förstås. Men det kommer nog att bli jätte trevligt ändå.
Har plockat fram alla mina gamla bröllopstidningar (bara 2 papperskassar) och funderar på om jag verkligen vill klippa sönder dom eller om jag ska vänta liiite lite till för att vara säker på att jag inte slänger något som jag sen skulle ha velat haft. Är värsta hamstern som samlar och samlar :) Försöker skjuta på däckbytet för just nu duggar det här. Känns inge kul att byta däck och bli blöt samtidigt för vi har inget tag att vara under samtidigt.
tak inte tag....
Roligt med alla nya!
I går pratade jag med min bästa vän, jag tror inte hon riktigt fattar att vi menat att vi faktiskt ska gifta oss 2008. Jag har ju berättat, för det är svårt att inte göra det, men hon verkar ta det lite med en nypa salt. Men, det är ju ingen ko på isen. Hon är också inne i en deppigsingelsvacka nu, så det är inte riktigt läge att prata bröllop med henne heller... Tur att ni finns, och att det är två år (och sju dagar) kvar så att de hinner bli glada igen!
I helgen, då det var väldans fint väder här, tänkte jag att pingst ändå vore en fin helg att ha bröllopet i. Fast eftersom den 14 juni inte är fasligt långt efter, så går det nog bra. Det är synd att man inte vet exakt när blommorna blommar, för jag tycker verkligen att just den här tiden är den absolut vackraste på hela året! Okej att det är si och så med värmen, men det är så underbart fint med alla blommor och löv och grejer.. Tänk om man kunde hugga ett gäng syréner som bukett, det vore ju absolut drömmen! Fast ja, det är ju det där med att det ska klaffa... Antar att man kan få tag på syréner ändå, men det är ju inte samma sak som att gå ut och plocka egna.
du behöver väl inte slänga det du inte använder... jag har gjort en klipppärm med en massa skojjigt i men jag har ändå sparat på tidningarna så man kan kika igen och igen och igen... ;) man kanske har ändrat sig någon gång... ;)