2008 Sommarbröllop, tråd 2
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
NU HAR JAG FÅTT INTERNET!!! :)
hihihi äntligen kan man sitta hemma och surfa fy vad tråkigt det har varit jag ska nog aldrig mer flytta :D
härligt att det surras här.. nu ska jag äntligen lägga ut lite bilder på svartbruds hemsida...'
Snitte - Ja, det är tur.. Hon ska nog klara sig, det tror jag. Tiden läker ju alla sår, men det är ju så tråkigt ändå.
MsÖberg - Hej hej, och roligt att vi förökar oss.
Jag ska på bröllop, har jag fått veta! Präglad av BT, som man ändå är, var jag tvungen att kolla om jag också var bjuden, eller om det bara var sambon (eftersom det är hans kompis). Men han hävdar att det är vi båda.. Jag har inte sett kuvertet.. :D
hihi vad roligt att få gå på bröllop!! sno en massa ideér och så.. :)
Hej hej! Gud så fint väder vi har haft här nere i Gbg, perfekt när man varit ledig hela dagen också. Nu har min älskling åkt iväg för att jobba natt, usch... hatar att sova ensam, tur att han kommer hem tidigt imorgon bitti iaf. Men vad ska jag göra i min ensamhet ikväll.. Tur att det finns BT.
MsNyberg2B:
Jag ska också på bröllop i sommar. Var på ett för någon månad sen också, fick massa bra tips och idéer! Bland annat ska vi ha tårta från samma ställe som dem, himmelskt god och vacker var den. Sen ser man ju mycket grejer som man inser att man inte vill ha, vilket också är bra.
MsÖberg & skenan:
Välkomna! Det är alltid kul med tillökning på vår trevliga tråd!
Helmborn2b - Precis perfekt. Och nu vet jag att jag är medbjuden, för mitt namn stod med på kuvertet... Jag undrar om Bruden finns med härinne... Måste söka..
Imorron blir det mini hippa i GBG!
En sup (inte mycket :P ) o chokladpraliner(då just den buiken med dem goaste är stängd denna dag) sen bada, bubbla jacuzzi o bastu en liten stund.
Gå på stan o dela ut godis till pojkar-om honnu inte freakar loss o def inte vill ha krona på huvet el göra nåt sånt. :/
Iväg till GBGs chokladfabrik o kolla in där kanske hon kan få med sig något hem till sin m2b att ha på kvällen.
efter det möta upp med min mamma o gå på restaurang o äta något najs o nån trevlig drink.
Hoppas vi får lika bra väder imon som idag! Skönt me solen igen.
ja mena ja var tvungen o förköpa pralinerna eftersom butiken e stängd imon,virripanna!
Mysan
Du som ska ha vinterbröllop och snöflingor, har du sett den här? www.tradera.com/auction/Hem___Hus/aid_27762192
june20: vad kul hoppas att det blir bra! det blir det säkert!! :) gud vad kul... nu måste jag fråga allesammans....
har ni planerat er egen hippa... eller är jag knäpp som vill vara med och styra där...???
snitte:
Tycker inte det verkar konstigt. Jag har vänligt men bestämt låtit mina nära få veta att jag inte vill ha någon "förnedringshippa", då kan det lika gärna va för min del. Så vi har bestämt att vi ska åka iväg på en spaweekend på Varbergskurort och bara göra massa tjejgrejer, tror alla uppskattar det mer i vårt umgänge iaf.