• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

Se så brudar, kom tillbaka!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • Pumpkin

Jag är vaken! Och har så varit en stund

Min hjärna går också på högvarv - smycken, servettringar, inbjudningar, dukning, frisyr osv osv

Jag har också funderat på det där med ingen alkohol, mest för att man inte får servera det på församlingshemmet som ligger i anslutning till kyrkan. Men både jag och M2B vill servera åtminstone vin till maten och gärna ha bar efteråt, så det får bli en annan lokal!

• Mysan98

Funderar på om man skulle kunna ha varm choklad med vispgrädde som skål.... :) Kan det bli vintrigare än så?

• Pumpkin

Just ja, ni ska ju ha vinterbröllop!
    Varm choklad med vispgrädde låter helt underbart i så fall! Och om ni nu skulle få för er att servera alkohol så kan ni ju spetsa med t ex punsch eller så

• Pumpkin

*ruskar liv i tråden* *rusk rusk*

• MsÖberg

Håller med June20, det passar utmärkt med varmchoklad och grädde på ett vinterbröllop! Har nu bytt namn igen, gud vad jag krånglar *ler* Tyckte att brud080808 lät så opersonligt, så detta nya nick passar mkt bättre! Kan fortfarande inte riktigt förstå att vi nu bestämt datum för bröllopet!! Men kul är det!

• Mysan98

Nu har jag kläckt förslaget för min karl också och han tyckte att det var ett superbra förslag (tack tjejer för ert stöd :)) Och idéen om punch är ju också jätte bra - för vem vill väl supa sig full på punch heheheh.

Blidde visst dödstrött av allt tänkande för jag lyckades sova bort fyra timmar av den här dagen.

MsNordqvist har du kommit fram till något konkret under dagen om servettringarna, dukningen, frisyren och det övriga som snurrade i ditt huvud?

• Pumpkin

Mysan

Jag har kommit fram till att jag ska göra egna servettringar, har nämligen bestämt mig för att börja göra egna smycken och sånt av pärlor

• lillithsmamma

hejsan hållt mig tillbax och kikat på erat prat i bakgrunden lite :) tänkte bara säga hej och välkommen MsÖberg :D
    säger med att Mysan98 choklad låter ju toppen :)

• lillithsmamma

Vad gör ni då jag ska snart ut i den varma sköna solen idag.
    drömde inatt om bröllopet att jag gifte mig ien klänning med rött som bilden jag har på svartbrud fast den var lånad av svärmor då jag glömt min egen klänning mm :D snacka om att vara bröllopsgalen om man börjar drömma om det med :D

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2