• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

Se så brudar, kom tillbaka!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • Helmborn2B

lillithsmamma:

Tack tack, mår något bättre nu... väntar på att min gubbe ska komma hem från jobbet så man får lite sällskap. (och så han kan pyssla om en)

Nu har jag fixat lite i mitt krypin på svartbrud.se. Har inte kollat så mycket på sidan förrän idag, kul att se bilder på alla och era saker ni lagt upp! Så nu får ni gå in och kika på mina bilder.

• Lisse_

Jo fotografer är dyrt, men dom är tyvärr är msåte. man vill ju ha fina bilder ju.
    Men vi ska ha min vanliga fotograf som tar sudio bilder på oss, om det är fint så blir det utomhus.
    men under festen så tar ju alla massa bilder, bara att be om kopior från alla.

• MrsNyberg2B

June20- Jag tänkte att jag skulle förminska stora bilder. Fast det är klart man skulle kunna ta i en automat också... Det vore ju onekligen rätt roligt att klä upp sig och fixa till sig en extra dag, och ta korten där... En kompis som gifte sig hade såna kort (ifrån en automat) på inbjudningskortet. Det vart jättemysigt och personligt... Synd att det var just en kompis, för då kan jag inte kopiera riktigt, det skulle kännas dumt...

Jag är huuuuuuuungrig (förlåt Helmborn2B, kanske inte det du vill höra...) Varför tar kyckling så lång tid på sig för?????

• MrsNyberg2B

Förlåt mina snabba entertryck
    MsNordqvist- Jag tycker det är en bra idé, verkligen helmysigt... Och personligt med sådana ringar också! Får jag undra varför ni skulle behöva byta dem?

• Pumpkin

MrsNyberg2B

Designen på ringarna är ganska speciell, de är stora och "krusedulliga", så jag tänkte att det kanske inte passar jättebra ihop med vigselringen sen. Men isf flyttar man ju bara över ringen till höger hand, så man ändå alltid har sin riktiga förlovningsring

• Pumpkin

Helmborn2B

Jobbigt att vara sjuk Hoppas du kryar på dig snart.

Jag ska skutta över till svartbrud.se och kolla in dina bilder genast

• Helmborn2B

Hej allihopa!

Nu mår man mycket bättre när man ätit lite godis och så... Dock har vi haft strömavbrott i flera timmar så det har ju inte funnits nått att göra tills nu när strömmen äntligen kommit tillbaka, dumma åska!

Fotograf verkar vara knepigt värre att hitta till bra pris och att kemin ska stämma. Har inte det problemet tack och lov, gubben känner en jätte duktig fotograf som lovat att fota oss!
    Vi har golvproblem istället.

• Pannkakstårta

Hej!
    Jag läser era inlägg även om jag inte skriver så mycket själv. Ni har kommit så långt allihop. Jistanes!

Såg för flera sidor sedan att det var någon som tänkte starta eget. Som heltidsjobb eller hobby? Jag är lite sugen på det med. Har börjat tillverka halsband oxh armband som man kan ha till brudklänning. Enstaka fina pärlor på smyckeswire. Jag är ganska nöjd själv, men det är ju svårt att veta vad andra skulle gilla. Är lite sugen på det iallafall.

Vi ska antagligen ha bröllop med skärgårdstema iallafall. Då är ju blått och vitt de självklara färgerna, men det hade varit snyggt att ha något annat med. Rosa kanske? Jag är mer inne på blåmusselblått än på marinblå.

• Pumpkin

Men åh så härligt med åska!

• Helmborn2B

MsNordqvist:

Ja det kan vara mysigt med åska, så länge den håller sig på behörigt avstånd.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2