Jag börjar vara lite i panik tror jag, eller mycket nervös!
54 dagar kvar nu, känns länge men jag börjar räkna helgerna finns det inte många kvar som inte är uppbokade.
Vi har väl gjort ganska mycket men är ändå mycket kvar. Tårtan är inte beställd men det är på gång, bara det att vi aldrig har tid att gå in tillsamans för att vi jobbar. och på helgen arbetar inte bagaren...
Blommorna ville de inte att jag skulle beställa försen tre veckor i förväg... känns ltie jobbigt då jag gärna fått det bortgjort!
Jag har lämnat in en gamal ring som jag fått av pappa som ska göras om till min vigselring! Den ska förhoppningsvis vara klar den 14/6 (gifter oss 29/6) men är en del frågetecken där som jag inte riktigt har fått svar på. Så måste kontakta dom.
Sen finns det en hel del på lista att göra:)
min kompis/kollega sa idag att hon tycker jag vet för mycket och bestämmer för mycket själv till mitt bröllop! Bland annat så vet jag datum för min möhippa vilket jag tycker är väldigt skönt eftersom jag vill kunna planera mina helger. Jag har rätt mycket att göra då jag är väldigt engagerad i en idrott! Sen så gör vi våra festhäften sjävl. Min mamma tycker det är helt okej och vi ska göra som vi vill!!! :) Men är ju lite jobbigt att vissa tycker att man inte ska veta så mkt :) men men ! :D Hade ingen att ge uppdraget att göra festhäften åt heller så blev som självklart att vi gjorde dom själva. har dock gett lite uppgifter till våra föräldrar!
Kläderna är dock fixade sedan länge:) frisyr och smink gör min kompis och vi ska boka in nån tid då vi ska fundera ut vad för frisyr jag ska ha och testa göra den!