• afturelding

Vi som gifter oss unga!

Hej på er!
    Jag upptäckte att det ändå finns rätt många som kan räknas som unga i bröllopssammanhang här på BT, och det vore ju trevligt att ha en samlingstråd där vi kan byta erfarenheter och tips.

Och hur ung behöver du vara då? Tja,  45 kanske inte räknas som ung i detta sammanhang, men annars får vem som helst som känner sig ung vara här, även fast jag tippar på att de flesta kommer vara i 20-årsåldern Flört

Jag själv är 20 år, och min m2b är 23. Vi gifter oss den 29/6 i år och har varit tillsammans i snart fem år.
    Men nu vill jag veta vem DU är!

OBS, kommentarer om ålder undanbedes för allas trevnad, då detta bör vara en tråd för oss som ändå tagit beslutet och en samlingsplats för oss.

• Svar på tråden Vi som gifter oss unga!
  • kärlekensbrudpar

Hej jag är 24 han 25 och vi ska också gifta oss 29/6 :) vi har har en son på 4 år vi ska gifta oss i Älvsbyn vi kommer från don trakterna. Men bor i Kiruna nu :)

• kärlekensbrudpar

Varför skriver man m2b förstår inte dem förkortningen :) men hade aldrig hört talas om vickning heller förena vi träffade vårat värdpar :)

• afturelding

m2b eller w2b blir "man to be" och "wife to be" :) 
    Och så trevligt att du hittade hit, vi har ju setts i 29/6 tråden också.

• mille88

Jag är 24 och min Blivande 25 gifter oss den 25maj har varit tillsammans i åtta år :)

• Tilda93

Jag är 19 år och min sambo 22 och kommer vara det när vi gifter oss :) När vi har varit gifta i en månad typ så fyller jag 20 år och månaden efter fyller min m2b 23 år Vi gifter oss 7 Juni 2013 på vår 4 årsdag och vi känner att det är rätt tid och naturligt steg i vårat förhållande :) Jag har alltid velat gifta mig innan vi börjar planera eventuella barn . Och vi vill båda bli unga föräldrar. :) Vad för planer har ni efter bröllopet?:)

• xMariax

Hej hej!
    Jag och min blivande kommer att gifta oss den 24 maj 2014 och vi kommer då att vara 20 respektive 22 år (jag född -93, han född -92). Vi är bosatta i Eskilstuna, vilket är min uppväxtort. Vi träffades på nätet för 3 år sedan och har varit ett par sen dess. Vi är även föräldrar till vår son Elliot (1,5 år).

• Kakbakaren

Hej! Vi kommer att gifta oss i juli 2014 och jag kommer då att vara 23 och han 24 Glad Då kommer vi att ha varit tillsammans nästan 6 år och jag vill som Tilda93 gärna gifta mig innan det blir några barn (även om det inte är jättenödvändigt). Dessutom känns det som ett bra steg och barn är det nog inte tal om på några år ännu p.g.a. krävande studier.

• GladBrud2014

Vad roligt att "vi" är ett gäng. Jag är född -92 och kommer vara 21 när vi gifter oss. Fyller 22 bara nägra dagsr efter och vi firar också vår sju års dag nägon vecka efter bröllopet. Min m2b är äldre än mig och kommer befinna sig på 30 strecket när vi gifter oss :)

• afturelding

Våra planer efter bröllopet är lite oklara än så länge, men min sambo blir färdig lärare till vintern så då har vi en lite mer stabil grund att stå på jämfört med nu när vi båda pluggar. Barn får vänta, eftersom att jag också ska bli lärare och har över tre år på högskolan får att nå dit. Men barn vill vi ha, och det är mycket lättare att ha barn som gifta så därför tänkte vi att vi kunde ta det nu när vi inte har så mycket annat i livet :)

Och vad roligt att så många redan hittat hit! 

• confuzed86

Vet ej om vi räknas som "unga" eller "gamla" ;) jag är 27 och min m2b 30. Vi har varit tillsammans i nästan 4 år när vi gifter oss och har en son på snart 1 år :)

Svar på tråden Vi som gifter oss unga!