• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • augustesen

Åh så fina bilder!!!!

Din klänning är verkligen otroligt vacker, love it :)

Nu längtar jag ännu mer tills vi får se alla bilder vår fotograf tog!!!

knyttan skrev 2012-08-21 23:25:05 följande:
    Ville bara bildbomba lite nu när vi har böjat bli klara med att välja foton från vår fotograf (fotografida.wordpress.com/brollop/)

• LindaochJohn

Jag gillar verkligen din bolera Knyttan! Var hittade du den?

• augustesen

Ikväll/i natt kommer vi få alla våra bilder från fotgrafen - yaaaayyy så spännande!
    Räknade med att det iaf skulle ta några veckor till men ikväll smäller det :)

Då får ni se fler fina bilder :)

• Anna860113

På ca 1 månad så har vi fixat både till dop och bröllop. Vi pasar på att gifta oss 15 september samtidigt som vi döper vår dotter. Tredje barnet så nu var det dags att gifta oss också.
    Vi ska ha dop och bröllop i slottskyrkan och sen ska vi ha mat och fika i IFK bergas festlokal. KANON för alla barn som ska vara med.
    Jag har hittat min klänning som jag drömt om. Jag ska gifta mig en gång så jag valde att ha brudklänning, sen kommer jag byta till en vanlig klänning i lokalen då jag kommer att amma dottern, Inte så lätt i brudklänning Skrattande

• m2012

Hallo! LindaochJohn, hur gick det på er stora dag? Väntar på bilder juh :))

• augustesen

Nu är vi hemma från vår bröllopsresa....som vi hade tillsammans med LindaochJohn!
    Haha en vecka i Hughada var toppen! Nu väntar vi spänt på Linda och Johns bilder från Josefina :)

Fotograf Josefina hade både vi och LindaochJohn, hon är superduktig men billigast är nog Atelje Wallander enligt mina efterforskningar.
    Lycka till :)

• Anna860113

i lördags så gifte vi oss i samband med dotterns dop. En jätte fin dag att minnas.

VAd gör man nu? Ska man skicka in några papper eller namnändring sker nu automatiskt?

• augustesen
    Anna860113 skrev 2012-09-17 09:19:32 följande:
    i lördags så gifte vi oss i samband med dotterns dop. En jätte fin dag att minnas.

VAd gör man nu? Ska man skicka in några papper eller namnändring sker nu automatiskt?
    Sålänge ni skickade med blanketten om byte av efternamn med hindersprövningen ändras namnet automatiskt när församlingen skickat in vigselpappren till SKV. Det tog 4 dagar innan mitt nya namn var registrerat på skv´s hemsida :) Banke (Handelsbanken) och det mesta ändrades också automatiskt, smidigt som bara den :)
  • LindaochJohn

Hej!

Här har jag inte varit alls nu som ni märkt...
    Vi hade en alleles underbar dag o här kommer några få av väldigt många fantastiska bilder!
  • augustesen

Lär väl inte vara så många som fortfarande är aktiva här på BT..

Men vet att vi alla hade svårt att hitta makeup artist som arbetade utanför centrala Kalmar. Jag har därför valt att utbilda mig till makeup artist och har precis startat mitt företag - jag arbetar i Kalmar, på Öland och stora delar av Småland och Blekinge.

Kolla gärna in min sida: www.naulin.se

Kram på er!

Svar på tråden Kalmarbrudar?!