• Fanasi­s
    Äldre 24 Mar 11:00
    22639 visningar
    131 svar
    131
    22639

    10 kg på 8 veckor? Någon mer som har samma korta framförhållning?

    Våjjne!! Vart tog tiden vägen. Helt plötsligt inser jag att det är två månader kvar tills bröllop. Nu ska jag på allvar satsa på en viktnedgång. Bröllopet är i slutet på maj och om ca 8 veckor så ska jag prova bröllopsklänningen för sista förändringarna..

    För mig är det mer motion, lite GI, mindre portioner som är melodin (alltså inga mirakelkurer). Skulle vara kul om det finns fler med samma mål på samma korta tid och se om vi kan fixa det.

  • Svar på tråden 10 kg på 8 veckor? Någon mer som har samma korta framförhållning?
  • ario
    Äldre 19 Jun 01:07

    kör GI metoden, jag har gått ner från storlek 38 till 36 på 3 veckor...bara 2 kg kvar nu:P

  • Pentan
    Äldre 19 Jun 12:17

    Cambridgekuren!!


    När2blir1 skrev 2009-06-19 00:04:53 följande:
    HUR?????? Jag vill med klara av det!!Jag ska gifta mig den 8 augusti och jag fick en pojk för 3 veckor sedan.. nu behöver jag gå ner minst 7kilo iaf så jag kommer ner till det som jag var innan jag blev gravid. Det är 7-8 veckor till den 8 augusti.. jag måste klara av att gå ner i vikt!!!Idag har jag felat och ätit massa kakor och skit.. var på kalas idag.. kunde inte stå emot.. känner mig tjockast i hela sverige just nu..
  • mo chuisl­e mo chroí
    Äldre 21 Jun 15:09

    Jag har gått ned 9kg på 12 veckor har legat på en platå nu i tre veckor.Frustrerande med bara något kg kvar och bröllopet är nu på lördag.
    jag har använt mig av Gi rivstart dvs ligga under 20 kolhydrater per dag och inte över- äta. Jag har promenerat 45min per dag och gymat tre ggr i veckan.De dagar jag inte gymmar äter jag mindre kalorier.Jag dricker proteindryck på morgonen för att kroppen skall ta av fettet och inte av mina muskler.
    Jag har fått en annan kropp och ser mycket bättre ut nu än sist jag vägde samma.
    Hoppas jag hjälpte något men tyvärr finns inga genvägar om man inte vill jojobanta.

  • Tinker­Belle
    Äldre 21 Jun 15:43

    Kikade in i din blogg och såg lite bilder - WOW!
    You go girl!
    All respekt för den resa du har valt att ta.
    Håller tummarna för att du når så långt det bara går.


    Pentan skrev 2009-06-04 18:16:08 följande:
    Jag fixade -22 kg på 9 veckor!!Har nu ca 10-15 kg kvar att ta på 10 veckor. Det ska gå!!www.nogg.se/minresa
  • lillab­ruden
    Äldre 22 Jun 14:45

    finns i Life butikerna, det är ett pulver du mixar med mjölk. Du är aldrig hungrig och du får i dig alla vitaminer osv. Dock blir magen lite trög. Men det finns sån fiber grej också man kan köpa i Life butikerna. jag föredrar katrinplommon dock och det bästa jag tycker med den dieten är att man blir uppmanad att gå ner i vikt på ett bra sätt i foldern man får med. Att om man känner sig sugen så ska man ta något litet! Jag gnagade majskolv med lite smör o chili krydda när jag ville bita i nått
    Ska p:å dieten nu igen....efter midsommar är det några kilon+ igen


    hojsa skrev 2009-06-04 10:49:34 följande:
    vad är noka dieten för något??
  • Pentan
    Äldre 22 Jun 18:58

    Tack snälla du!!
    Kör på nu i minst 6 veckor innan bröllopet igen, känns jättebra!


    TinkerBelle skrev 2009-06-21 15:43:23 följande:
    Kikade in i din blogg och såg lite bilder - WOW!You go girl!All respekt för den resa du har valt att ta.Håller tummarna för att du når så långt det bara går.
  • Fluffy­tush
    Äldre 24 Jun 10:46

    Jag har typ 4 cm på 1 månad som ska bort. Min klänning är för liten och det går inte att fixa då jag har beställt den från China. Jag ska köra stenhårt nu =)

  • Sobeit
    Äldre 24 Jun 11:48

    Har du provat att ha en korsett eller gördel på dig under klänningen?


    Fluffytush skrev 2009-06-24 10:46:50 följande:
    Jag har typ 4 cm på 1 månad som ska bort. Min klänning är för liten och det går inte att fixa då jag har beställt den från China. Jag ska köra stenhårt nu =)
  • lillab­ruden
    Äldre 24 Jun 12:15

    var det någon mer än jag som såg 'How to look good naked' på 5an igår? där fick kvinnorna olika behandlingar där dem fick bort 2-4cm med en gång! sånt med lera osv...men dem sa aldrig vad dem hette

  • Fluffy­tush
    Äldre 24 Jun 12:51

    Nej jag har inte det. Men min syster nämnde också det. Kan man ta med sig klänningen dit tro? Så man får testa den över.


    Sobeit skrev 2009-06-24 11:48:11 följande:
    Har du provat att ha en korsett eller gördel på dig under klänningen?
  • Sobeit
    Äldre 24 Jun 14:19

    Ja, det ska du absolut göra. Det finns ju olika typer av korsetter och gördlar och modellen på klänning avgör lite vilken sort du behöver ha/ kan ha till den.

    Jag rekommenderar verkligen Vivi & Wiktoria inne i stan. De är jättekunniga och har (enligt mig) ett bra sortiment.


    Fluffytush skrev 2009-06-24 12:51:34 följande:
    Nej jag har inte det. Men min syster nämnde också det. Kan man ta med sig klänningen dit tro? Så man får testa den över.
Svar på tråden 10 kg på 8 veckor? Någon mer som har samma korta framförhållning?