Brudar i Göteborg 2010
Då jag inte hittar nån tråd för oss är bosatta i Göteborg och ska gifta oss 2010, så startar jag nu en.
Här samlas vi som vill ha tips, råd och insperation inför vår stora dag.
Hoppas att vi blir ett glatt gäng.
Då jag inte hittar nån tråd för oss är bosatta i Göteborg och ska gifta oss 2010, så startar jag nu en.
Här samlas vi som vill ha tips, råd och insperation inför vår stora dag.
Hoppas att vi blir ett glatt gäng.
Gumpan: ok mm de e svårt att bestämma sig, får klura lite=)
SofieochJamie: Jo vi har gjort några projekt för lite olika delar på Volvo=)
Hej alla! Äntligen nästa helg är det bröllopsmässa,det ser jag fram emot.
Det känns som att man vill börja boka snart så att man förstår att det äntligen är på G.
Vi skall nog försöka oss på att test göra kort snart,Gumpan dina namn kalas kort var fina snyggt typsnitt på texten, vilken är det?
Gumpan har du testat att göra tårtbottnar igen? Jag har ett grymt bra recept på tårtbotten om du vill ha
Ullis: Japp bakade efter ett recept jag hottade på nätet. Blev bra. Men tar gärna ditt recept oxå. Typsnittet vi har är Vivaldi.
Ska ladda upp ett kort sen så får ni se hur vår första "riktiga" tårta blev. Är så stolt över mig och min m2b.
Vi har köpt biljetter till lördagen. Vi har ju bokat å bestämt rätt mycket men kan säkert få lite inspiration!
Så nu finns de en tårtbild. Bättre sent än aldrig...
Gud va proffsig den ser ut! Jättefin kan ju inte bli annat än succé
Tack så mycket.
Frågar igen om det är nån som vill köpa biljetter till mässan
Så då, då var helgen avklarad med bröllopsmässa och allt.
Så ni som var på mässan, vad tyckte ni?
Själv så tyckte vi att den var helt okej. Trevligt med lite gratis räkor och tårta, många trevliga personer att snacka lite med, bra ideer och insperation.
Nu börjar den hektiska veckan att försöka fixa ihop namnkalaset. Blev ju dunderförkyld förra veckan så har inte fått gjort någonting av de jag hade planerat.
Hallå vart har alla tagit vägen?
Försöker att inte lägga för mycket tid på planering under vissa perioder, är så lång tid kvar=) Men e svårt...
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html
den här tråden är hela sverige så är fler å blir då mer aktiv.
Men när man kommer till gbg saker så vill man ju ta det med er som bor här=) Jag kör lite dubbelt.
Tyckte bröllopsmässan var sådär men fick ju lite idéer å kontakter så va ju lite bra. Skullle vart kul om man vann något (vet inte äns om de godtog oss med datum 2010 i tävlingen ioförsej)
Gumpan: Har ni bestämt är för platsen än? Fanns ju inga på mässan förutom slotten typ, kanske nån mer.
Har ni vart runt å kollat på några ställen?
Själv så planerar jag inget speciellt just nu. Ska dock börja åka iväg och kolla på lokaler. Det är alltid bra att vara ute i god tid.
Det verkar oxå som vi har senare lagt vårt datum. (Jag är dock fortfarande inne på augusti) men min m2b tycker att vi ska ha de inovember när det är lågsäsong för bröllop och där med billigare. Men men än är inte sista ordet sagt inom detta ämne.