Brudar i Göteborg 2010
Då jag inte hittar nån tråd för oss är bosatta i Göteborg och ska gifta oss 2010, så startar jag nu en.
Här samlas vi som vill ha tips, råd och insperation inför vår stora dag.
Hoppas att vi blir ett glatt gäng.
Då jag inte hittar nån tråd för oss är bosatta i Göteborg och ska gifta oss 2010, så startar jag nu en.
Här samlas vi som vill ha tips, råd och insperation inför vår stora dag.
Hoppas att vi blir ett glatt gäng.
Vi ska med ha borglit. Inte med i kyrkan så va rätt självklart för oss. Men tänker oss också en ceremoni. En kollegas pappa är vigselförrättare och verkar van vid personliga vigslar så vi hoppas på honom. Det var ett av Stora holms stoa + att de har en separat byggnad för själva vigseln.
Vi ska nog med på mässan!
gumpan, vilket datum har ni planerat att gifta er?
Jag har tänkt gå på mässan. När är den och var?
Oj såg nu att de ska stå att min pappa hade sin fest på ordenhusen. (går lite fort ibland)
Maj2010: vi har inte satt ett datum än. Är inte ens helt spikat med maj.
ullis33: Mässan är i konserthuset 21-22 februari
www.brollopsmassan.se/bm/goteborg09program.htm
Tackar så mkt för infon Skall genast gå in och kolla.
Ja jag tänkte köpa biljetter i förväg. För då vet jag att jag verkligen kommer att gå.
Försöker få min m2b att vara med att sätta ett datum, men de går inte så bra. Imorgon är dock hans sista dag på volvo, så jag hoppas att ett datum blir satt nu i helgen.
Hur är de med er tjejer då?
Ingen som har nått kul att berätta?
Är de nån mer än jag som har barn, och i så fall hur ska ni göra med dom sen på festen?
Ja det där med att köpa förköps biljett till bröllops mässan är nog bra, så att man verkligen kommer iväg, eller snarare att man får med M2B
Ja vi har oxå barn 2 tjejer 8 och 11 år. (De är 9 och 12 när vi gifter oss)
De kommer att få vara med hela dagen och så länge de orkar på kvällen, och så åker de med mina eller M2B föräldrar hem på kvällen.
De är ju så stora och de skulle bli ledsna om de inte fick vara med.
I övrigt är festen barnfri om det inte är ngn som har en liten baby som ammas förstås
GUMPAN Hur gör ni med era barn? (de var rätt små va? )
Ja vi kommer oxå att ha ett barnfritt bröllop (utom ammningsbarn)
Mina pojkar kommer att vara 4 och 2.
Har inte riktigt kommit fram till hur vi ska göra med dom på kvällen. Alla som man vet kan passa barnen är ju på festen. Så vi får se hur vi gör.
Annars så satt jag igår och letade fina låtar till bröllopet. Finns ju hur mycket som helst så jag vet inte hur jag ska kunna välja. VIll ju ha alla.
Jag jobbar tyvärr när mässan är...
vi ska också ha barnfritt, våra barn är då 6 och 3år. på vigseln vill jag ha med dem men att dem sen åker med barnvakt. men som gumpan säger..alla man känner är ju på festen, så får se hur man löser det.
ja gällande låtar är det jättesvårt ju..jag velar runt lite med 1a dans(vi ska inte valsa) och sen inte klart med utgångslåten.