Brudar i Göteborg 2010
Då jag inte hittar nån tråd för oss är bosatta i Göteborg och ska gifta oss 2010, så startar jag nu en.
Här samlas vi som vill ha tips, råd och insperation inför vår stora dag.
Hoppas att vi blir ett glatt gäng.
Då jag inte hittar nån tråd för oss är bosatta i Göteborg och ska gifta oss 2010, så startar jag nu en.
Här samlas vi som vill ha tips, råd och insperation inför vår stora dag.
Hoppas att vi blir ett glatt gäng.
Trevligt trevligt. Då kanske man vet vart man ska beställa sina blommor då...
Sitter här hemma nu med en son som försöker lära sig krypa på golvet. Är så sött.
Håller med, mycket trevligt initiativ!
Jag har inga barn, en sambo och en bostadsrätt i centrum (typ). Har sommarstuga i Lysekil (där vi antagligen kommer att gifta oss). Jobbar med inredning och ergonomi för kontor.
Det måste vara så sött att se en liten lära sig krypa!!! :) Längtar...
Åhhh hade gärna oxå haft ett sommarställe. Men de har vi inte råd med än på långa vägar. Blir snällt att packa in familjen och åka till falkenberg där mina föräldrar har en husvagn.
Idag har jag bakat lite bröd och gett mig på att göra en egen tårtbotten. Måste dock har varit nått fel i receptet för den blev aldrig hög. Tänkte testbaka en tårta innan jag ska göra de fina till Olivers namnkalas.
Hej
Här lite om mig/oss :
Jag har två barn killen 15 år,tjejen 14 år och han har två små tjejer på 5 och 2 år. Vi bor i Kungsbacka . Båda jobbar i gbg. Jag i fabrik, han fixar bilar.
Ja just det fick bokat lokal till bröllopsfesten idag , det blir Hanhalsgården och detn va ledig. Gott en grej fixad !!
gud va skönt att få komma igång och fått bokat nått. Här är vi ju fortfarande inte ens säkra på vilket datum vi ska ha. Men de blir bra efter mässan.
Nu sover alla i mitt hus. Så nu är de bara jag i soffan med laptopen i knät och dokusåpa på tv. Så slönt
Jag hänger på. Vi bor i bostadrätt hyfsat centralt i GBG. Vi har inga barn ännu. Min M2B är engelsman och vi har bott i Sverige i två år nu. Jag är konsult utan uppdrag för tillfället och M2B är lärare.
Till bröllopet har vi bokat lokal och på lördag ska vi köpa min vigselring :) Det var M2Bs idé att det skulle vara mysigt att göra på alla hjärtans dag... och jag säger så klart inte emot.
Jag hoppas året går fort, ser så mycket framemot vårt bröllop.
Är snart 26 år (han 30) bor i bostadsrätt rätt centralt med våra två katter (Våra bäbisar ;). Jag jobbar med grafik och interaktionsdesign i utbildningar och m2b på reklambyrå.
Stort intresse för inredning båda två och brukar ha något inrednings eller möbelprojekt för oss själva eller andra=)
Hm vi har varit tillsammans i snart 10 år (i mars).
Har testat göra inbjudningskort, har bilder i mitt galleri. Har inte skurit så är lite skevt men men. Ej helt bestämt oss för vilken variant än.
Trevligt med ring! Kommer nog beställa våra på nätet där vi köpte förlovningsringarna, men vill nog prova lite först å se vad som passar till.
Vilken kul idé med stålhjärtan. Själv så drogs jag till de mer röda kortet.
Molnis - ni jobbar mörligtvis inte mot volvo? Har nämligen själv jobbat med utbildningar fast på beställarnas sida. Lät välldigt bekant :)