Brudar i Göteborg 2010
Då jag inte hittar nån tråd för oss är bosatta i Göteborg och ska gifta oss 2010, så startar jag nu en.
Här samlas vi som vill ha tips, råd och insperation inför vår stora dag.
Hoppas att vi blir ett glatt gäng.
Då jag inte hittar nån tråd för oss är bosatta i Göteborg och ska gifta oss 2010, så startar jag nu en.
Här samlas vi som vill ha tips, råd och insperation inför vår stora dag.
Hoppas att vi blir ett glatt gäng.
Jag är ev intresserad ,vad kostar de? Är de begränsade till ngn speciell dag? Hör av dig
Gumpan jag menar biljetterna,glömde skriva det
Tack för välkomnandet!
Vilken tur att du redan har beställt fint väder Fenixx, då är det en sak jag kan stryka från att göra listan! ;)
Har faktiskt en fråga jag skulle behöva lite input på av er om ni orkar. Jag har hittat en klänning som jag är tokkär i, har provat den och den sitter jättefint. Nu har jag hittat den till ett kanonpris. Är dock lite orolig för att köpa så långt i förväg, tänk om något bättre dyker upp senare? Har någon av er hittat klänning än?
ullis: kom precis på att jag glömde att skriva att de är till söndagen. Är du fortfarande intresserad då?
Mrs Opp: Jag har ögonen på en som jag vill ha. Ska dock gå ner en massa kilon innan bröllopet så jag väntar med att beställa. Får man fråga vad de är för klänning du vill ha?
Gumpan: Visst får du det! Det är en kort klänning, Nixa modell 8521. Jag lägger upp en bild i mitt galleri.
Ditt galleri syns inte. Du får göra de synligt.
Sorry Gumpan! Det här är lite nytt för mig! :) Nu skall den vara synlig.
Passar på att säga God Natt efter ännu en sen kväll framför datorn... :)
Väldigt snygg får jag då säga.
Den är jätte fin den klänningen!! Har med kikat på den för e min stil. Men kommer nog sy upp en istället för vill ha en som inte är riktigt så enkel. Men funderar på att dra igång det nu. Om man inte brukar pendla massa i vikt så bör man ju kunna köpa nu tänker jag=)
Tycker verkligen den är jätte söt!
Mrs Opp skrev 2009-02-04 22:28:58 följande: