Brudar i Göteborg 2010
Då jag inte hittar nån tråd för oss är bosatta i Göteborg och ska gifta oss 2010, så startar jag nu en.
Här samlas vi som vill ha tips, råd och insperation inför vår stora dag.
Hoppas att vi blir ett glatt gäng.
Då jag inte hittar nån tråd för oss är bosatta i Göteborg och ska gifta oss 2010, så startar jag nu en.
Här samlas vi som vill ha tips, råd och insperation inför vår stora dag.
Hoppas att vi blir ett glatt gäng.
Hej, vi har också planer på ett bröllop 2010, någon gång under hösten. Har dock inte spikat något datum ännu. Men det är med förutsättningen att jag kan ha en bröllopsklänning som inte ser ut som ett tält.
Vi skulle egentligen ha gift oss i Mars förra året, men jag bad min sambo att vi skulle skjuta på det, eftersom jag insåg att jag inte ville lägga en massa pengar på en fotograf, när jag ändå bara skulle gråta av förtvivlan när jag såg bilderna.
Planerna var högtflygande då, men just nu känns det som att det skulle vara ok även med ett litet budgetbröllop, bara det blir av....
Funderar på en kortare resa själva typ weekend i italien eller ngt och en lång resa med barnen, Azorerna eller maldiverna.... finns mkt härligt av välja mellan
Ullis: Ja de hade ju varit nått. Bara komma bort lite med ens man är ju et stort +.
Shortvalleywomen: Välkommen. Här är en till som har några kilo att går ner innan den stora dagen. Har dock inte börjat än för att jag vill amma klart innan jag börjar med alla bantingskurer.
Väldigt kul att du hittade hit och då kanske vi kan stötta varandra så vi är snyggare än någonsin när vi står som brudar.
Tack! Jag har inte bara några kilo att gå ner. Jag har gått ner 50kg hittills och då har jag inte ens kommit halvvägs... Men jag har en strikt plan och det är meningen att jag ska gå i mål med vikten någon gång i juli 2010. Det är därför vi har kommit överens om att bröllopet bör stå någon gång under hösten.
Kommer dock leta efter en brudklänning med långa ärmar, för änglavingarna lär nog hänga kvar långt efter målgång.
Va skönt att ha en plan.
Här kommer de att gå på cambrige så fort jag slutat amma för att få snabbt resultat. Sen när de är gjort så är de till att lägga om allt för att behålla de. Har ungefär 40kilo att gå ner, så de är en hel del.
Men blir riktigt peppad när man hör att du redan har gått ner 50kilo. De är ju grymt bra gjort!!!
Jag är imponerad, bra jobbat!
Du verkar väldigt målinriktad och motiverad och det är en stor hjälp på vägen. Får man fråga vad det är för metod du använder?
Visst, jag äter var 3:e timme, små måltider, och så går jag ut och går en promenad varje dag. Började med världens kortaste runda bara ca 250 meter och när den var så kort att det kändes pinsamt så förlängde jag den. Nu är jag uppe i att jag går ca 1 km, vilket ju inte är långt, men jag gör det varje dag. Och när det känns pinsamt kort så kommer jag öka lite lite grann.
Sen tillåter jag mig att äta nåt sött på lördagar, men max 50g. That's it....
Grymmt bra metod verkar det som och bra att du får äta vad du vill som jag fattar det. oxå bra att du får unna dig ngt gott en gång i veckan
Det är nog jobbigare att vara helt hänvisad till pulver och strikta dieter där man är mkt begränsad med vad man får äta för mat. Säkert ochså med sådana dieter värre att börja äta vanligt igen när man har nått sin målvikt.
Jag är imponerad. Keep up the good work
Ja de är ju hur bra som helst. Hejar på dig som bara den.
De är lite roligt.
Jag kan inte få min m2b att sätta ett datum tillsammans med mig, men att sitta och göra en gästlista och bordsplacering gjorde han mer än gärna med mig. Han är bra rolig han.
Jag får inte heller med M2B på att sätta datum,ringa lokal som är aktuell.... men gästlista var han med och gjorde
Tror han tycker att jag är lite tidigt ute, det är ju låååångt kvar enligt honom,men jag tror att han börjar inse att det mesta behöver bokas 1 år innan här i storstan och då är det snart dags