• *Candy_lover*

14 juli 2007

Hej hej.

Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)

• Svar på tråden 14 juli 2007
  • Andromeda

Duchess. lycka till nästa helg. Jag sitter också här med långa naglar =) första gången i livet med förlängda naglar, känns skumt men man börjar smått vänja sig !! Puh idag blir det full rulle..

Kram

• Elisabet hjärta Christian

japp vi har också full rulle, vi ska till lokalen och duka och göra iordning.

m2b är (bak-)full efter svensexan. får se om han ska med eller inte, det känns bara tråkigt att göra allt själv utan honom.

• lightfish

Och idag är min m2b ute på svensexa :D Dagen före och allt.... De plockade honom imorse på ett fejkat viktigt möte på hans kontor: chefen för företaget var med i den planeringen ;)

Så nu hoppas jag att han har det skitkul och att han får en svensexa han är nöjd med :)

Själv har jag slitigt med blomarrangemang samt få allt till festlokalen. Jag hoppas allt ser bra ut tills imorgon.. Bara att släppa det nu eftersom jag inte kan göra så mycket åt det nu. Annars ska jag packa min väska för hotellet på bröllopsnatten samt sy fast slöjan på en kam och stryka på min topp och kjol lite :)

• Andromeda

Lycka till nu alla tjejer, ett stort grattis i förskott. Lär inte gå in här något i morgon, hoppas att vi alla får helt underbara minnen från morgondagen..

KRAM !!!!!!!!!!!!

• Gabbies

Nu är vi klara med allt inför imorgon, känns toppenbra! Jag vill passa på att önska alla brudar och deras blivande ett STORT lycka till imorgon! Glöm inte att njuta av dagen för den är över snabbare än man kan ana..

• nougat

Nu åker jag hem till mamsen och pappsen och sover där inatt...vi ska sova på varsit håll. När kl var 19.00 idag då släppte vi allt, nu är det upp till alla andra att fixa resten...känns jätte skönt. Nu är det bara att hoppas att regnet håller sig borta, det ser lite oroligt ut.

Ha en toppen dag imorn nu alla brudpar...för det ska vi ha

• lightfish

Lycka till allihopa, vi kommer vara strålande brudar imorgon ;) Så ses vi nästa vecka :)

• Coloratura

Imorgon blir jag FRU!!!

• Örebroare

Hej!
    Jag kan inte fatta att det är VÅR dag idag! Och när vi kom upp på morgonen så sken solen in i vårt kök, underbart!

Det här kommer förmodligen att bli den bästa dagen i våra liv! Lycka till nu alla 14-juli-brudar!!! Ni är bäst och vi kommer att vara vackrast!

KRAM!

• best_friends80

solen sken här oxå!!! ska snart till frissan, ska sitta där i 6 timmar

• Junibrud_14:e

Jag instämmer: Lycka till!!!!
    Ska nu i väg till frissan, sen är det fullt ös ;).

Svar på tråden 14 juli 2007