Uppsalabrudar 2006
Nu har vår tråd stängts för svar igen. Här är en ny.
Nu har vår tråd stängts för svar igen. Här är en ny.
Nu har jag tillbringat någon timme sittandes i gröngräset mellan domkyrkan och Helga Trefaldighet, ätandes sallad och tittat på alla vackra brudar och brudgummar (eller vad det nu heter i plural).
Var en stund innan på stan och såg iallafall 3 svensexor. Vem vet, kanske såg jag din M2B Krizzy.
var det någon som hade en fotbollsdräckt i stl 150 så var det min gubbe... Han skulle få finare kläder senare lovade dom!! Såg du Pärtan idag?? Om du gjorde det var hon fin?
Halloj tjejer.
Då har jag blivit gift. Det var en underbar dag. Berättar mer sedan när jag har mer tid. Strålande väder och sportig bil. Hur kul som helst.
var och fotograferade min "secret box" igår. Det var jättekul!! det ska bli spännande att se bilderna!
hur gick det i helgen tab? blev du nöjd med håret på själva bröllopsdagen?
Nu har jag lagt upp två bilder på oss utanför kyrkan. De är dock på snedden men van får vrida på huvudet
pernillaojim.spaces.msn.com/
Grattis Pärtan! Var och spande på dig utanför kyrkan, men jag stod en bit bort och jag han inte riktigt se hur du såg ut när du kom till kyrkan och sedan var det ju en massa släkt och vänner ivägen så det var kul att få se bilder och se hur du såg ut på nära håll. Ni var jätte vackra båda två!
Jag kom ganska sent till kyrkan, 15 min sen från frissan. Jag kom med taxi och blev avsläppt på baksidan.
Tyvärr så blev vi kvar alldeles för länge utanför innan tackandet satte igång, så vi blev sena till vår fotografering oxå Fotografen sa att hon gärna ville haft flera bilder, men men det finns nog en del att ta ifrån ändå.
Nuär det fullfart med packning inför resan. Vi åker i morgonbitti.
Ska iväg och betala restaurangnotan snart. Det kommer nog att vara min dyraste nota någonsin.
Pärtan:
Grattis till bröllopet. Vart ska ni åka på bröllopsresa? Vi diskuterar för fullt själva så lite inspiration hade varit kul. Hoppas ni får en bra resa.
Ha det så bra på bröllopsresan!
CarroK
Vi åker till Playa del Ingles i två veckor. Det ska bli så skönt. Vi har redan varit i västindien och det kändes skönt att ta något som inte ligger så långt borta och utan regnperiod.
Pratade nyss med sömmerskan som ska fixa till min klänning. Ska dit på fredag. Hm, hela midsommarafton är ju egentligen bokad, men jag får väl ta mig dit till kl. 10 då hon öppnar. Vad gör man inte för att få allt perfekt till sin bröllopsdag
22/7 Helena_H
22/7 Tullia
29/7 Dala82
29/7 hyperballad
5/8 Andlin
12/8 Sanna Panna
12/8 Krizzy
12/8 lovanf
19/8 Barca Mary, Borje Kyrka och partytalt i Borje
26/8 CarroK, Vasaborgen
26/8 Buzzlan
26/8 A.M.P
7/10 okt2006
7/10 woman
11/11 Strumptjejen, Agouza
Redan gifta:
20/5 Snart...
27/5 Telan
3/6 Brud i Uppsala
3/6 Jamboochjag
10/6 busgumman
10/6 annawe
17/6 picachu
17/6 Pärtan
17/6 BornToBeBride
Åh, jag och Tullia är näst ut!
Hej tjejer, så har man då vart gift i snart tre veckor, känns helt underbart bra! Bröllopsdagen var helt fantastisk på alla sätt det enda är att det gick så otroligt fort. Så mitt råd till er tjejer är att verkligen njuta fullt ut av dagen. Bekymra er inte om något inte går som ni tänkt er hur det än blir så blir det bra.
Vi var till fotografen för att se på våra bilder igår, tyvärr haden en helt del blivit ljusskadade men det fanns ändå några fina och vi har fått otroligt mycket fina bilder från våra gäster så det är inget att hänga upp sig på. Vem vet om 30 år kanske vi kan skratta åt det. Nåja, går allt som det ska så kommer det en liten bild i UNT imorgon
Och som sagt NJUT!!!
jamboochjag
Vad heter ni! Så man kan hålla utkik i tidningen.
// Kristina