• Pärtan

Uppsalabrudar 2006

Nu har vår tråd stängts för svar igen. Här är en ny.

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2006
  • Tab

Hej paeonia!!
    kul att se dig här
    bra att du påminde mig om öl till förätten, det hade jag redan glömt i gårdagens öldimman

• paeonia

Jo, lite dimmigt blev det... Men det var konstigt att du kunde glömma ÖLEN! Det om något borde du väl komma ihåg...

Fick du fram bilderna från Azorerna? Hör av dig om du vill veta mer än det som framgår där! Du kan även hitta mycket via Google.

• Pärtan

Hi hi hi nu har min sambo blivit bortrövad. Han blev såå fin i sin stålmannentdräkt strl. 140 cl. Lite tokit bara att ta sista helgen innan. Vi har endel att fixa, men men.

• helena_h

jag har blivit hippad!! anade ingenting när de stormade in på en affär där jag hjälpte mamma att välja klänning till bröllopet! har haft så kul, är precis hemkommen! jag fick en ridhjälm med en slöja fäst bakpå, och så gick vi genom hela stan till stadsparken för att ha picknick. fick prata med en annan brud på möhippa, dansa merengue med en lärare som hade lektion med ett annat par egentligen. sen red vi islandshäst, badade jacuzzi, åt ost och kex och drack champange, åt middag och fick besök av någon kille som var typ underhållare av något slag, som strippade lite lätt på slutet. sen badade vi igen! Jättekul var det!!!

• Pärtan

helena_h: Det lät kul.

Min sambo kom hem i natt, eller rättare sagt tidigt i morse. Trodde faktiskt att han skulle sova kvar, då de tog honom till hans hemstad. Han hade haft det kul oxå, det han kom ihåg

• busgumman

En till som är gift

annawe:

Vart gifte du dig?

• annawe

I helga trefaldighet (i min fina nixa, du vet!). Var blev det för dig? Hoppas ni hade en jättebra dag! Det hade vi. Dan gick så fort bara.

• busgumman

annawe

Ja justja
    Vi hade ju tur med vädret!!!
    Det blev ju stadshuset för oss tog väl en sisådär 1½ minut Men jag hade min fina Nixa jag med

• Pärtan

Grattis grattis. Härligt väder!

annawe: Jag gifter mig där nästa vecka. HUr gick det med pelarna? Hur många var ni i kyrkan?

Svar på tråden Uppsalabrudar 2006