• Pärtan

Uppsalabrudar 2006

Nu har vår tråd stängts för svar igen. Här är en ny.

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2006
  • annawe

Pärtan:
    Mycket trevlig dag!!!
    Det som var lite dumt var att våra musiker o solist skymdes bakom pelarna. Vi såg dem, men inte "publiken"... Det var ca 65 i kyrkan, och det såg ganska fullt ut. Jättefin kyrka! Lycka till!

• annawe

PS till Pärtan:
    Jag blev MYCKET nöjd med hår o smink av Pernilla på Magnolia!!! Hoppas du blir lika fin!

• Pärtan

annawe:
    Vad kul! Jag längtar till på lördag. Vi kommer nog att vara närmare 80 i kyrkan. Det kan alltså bli lite trångt, men men. Vigseln är ju mest för oss. Vart stod era musiker? Vår kille kommer att sitta uppe ovanför trappan på en stol. Han ska spela gitarr.

• annawe

Pärtan:
    Det blir nog inga problem med 80 heller! Det blir nog bättre på trappan. Våra stod till vänster, och alltså bakom pelarna... Hade inte planerat detta alls, så jag hade ingen aning.

• Pärtan

annawe:
    Jaha, vi hade en genomgång med prästen i kyrkan och det var han som föreslog att han skulle spela på trappen. Hur fungerade det med mikrofon odyl.?

• annawe

Pärtan:
    Tur för er! Vi fick byta präst o sen när vi skulle öva var det konfirmander i kyrkan. Jo, det var bara att prata med kyrkvaktmästaren, han ordnade mikrofoner etc. Det funkade bra. Vilken präst ska ni ha?

• Pärtan

annawe:
    Han heter Sven Sundin. Tror att han och vår kantor skulle kolla upp det där med mikrofon.

• annawe

Imorgon åker vi på "bröllopsresa" (med två barn)! Vi måste dock gå upp vid 4, så det är nog dags att läggga sig snart. Men nu är liksom bröllops"grejen" över redan! Efter allt planerande... Fast det är skönt att det är avklarat, även om jag är lite avis på er som har det roliga kvar! Lycka till!!!

• lovanf

pärtan:
    Sven Sundin är en supermysig präst. Han kommer säkert att hjälpa er göra ert bröllop jättevackert. Han begravde min farfar för ett par år sedan och var då väldans bra!

• Pärtan

lovanf:
    Det låter betryggande, han har annars verkat lite virrig. Kanke för mycket att komma ihåg.

Svar på tråden Uppsalabrudar 2006