• Pärtan

Uppsalabrudar 2006

Nu har vår tråd stängts för svar igen. Här är en ny.

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2006
  • helena_h

nu har jag bokat tid för att fota en "secret box"! måste ut och leta efter nåt snyggt att ha på mig..

tab, paraplyet på bilden, var det ditt, eller kan man låna saker av fotografen?

• busgumman

Den 10 juni och det känns som de är såå mycket kvar att göra fast det inte är de. Bara små detaljer som fixa eller skriva ut festprogrammet och lite till. Men de kanske för att de börjar närma sig som man känner "stressen".

Har din m2b haft svensexa än? Min ska iväg nu i helgen. Hoppas han får lika kul och en massa fotografier *haha*

• andlin

Tänkte att det var dags att ta fram listan igen över när vi gifter oss:

3/6 Brud i Uppsala
    3/6 Jamboochjag
    10/6 busgumman
    10/6 annawe
    17/6 picachu
    17/6 Pärtan
    17/6 BornToBeBride
    22/7 Helena_H
    22/7 Tullia
    29/7 Dala82
    29/7 hyperballad
    5/8 Andlin
    12/8 Sanna Panna
    12/8 Krizzy
    12/8 lovanf
    19/8 Barca Mary, Borje Kyrka och partytalt i Borje
    26/8 CarroK, Vasaborgen
    26/8 Buzzlan
    26/8 A.M.P
    7/10 okt2006
    7/10 woman
    28/10 Agouza
    11/11 Strumptjejen

Redan gifta:
    20/5 Snart...
    27/5 Telan

• andlin

busgumman och Pärtan: Kul att få läsa lite om era möhippor.

• Pärtan

busgumman: Näe han har inte varit iväg ännu. Den 10:e blir det.

Telan och Snart...: Hur gick det??? *nyfiken*

• Tab

Hej Helena
    paraplyet är mitt eget. Erika hade inga atteraljer.

• helena_h

okej det var väldigt fint!

• Telan

Tjenare tjejer!!
    Jaha, då var man fru då.

Det var en helt underbar dag, allting flöt på perfekt och alla var så glada, full fart från tidig morgon till sena natten. Vigseln var väldigt stämningsfull, solisterna sjöng så vackert och jag blev så rörd av att se alla nära och kära i bänkraderna. Att stå där framme vid altaret och hålla sin man!! i handen var något alldeles speciellt.
    Som alla andra som redan gift sig kan jag bara instämma i att dagen gick alldeles för fort. Så ni som har erat framför er, se till att stanna upp emellanåt och bara njut av stunden. Lycka till på eran dag!!

• Brud 2006

Tab: Jag har också bokat Erika Gerdemark för min fotografering, har du lust att maila mig några bilder?

m_sjunnebo@hotmail.com

Det var verkligen jättesnällt!

Var tog ni bilderna på det hotellet hon har samarbete med eller någon annanstans?

Andra tips du kan dela med dig av inför fotograferingen (min är om fyra veckor)?

• Bröllopstokiig

hej brud 2006
    tips inför fotograferingen... ja. slappna av och ha roligt. Tänk på att se lycklig ut. LE... om ni gör sånna bilder vill säga.... Det är lite jobbigt att le i 2 timmar men vad gör man inte

Svar på tråden Uppsalabrudar 2006