Uppsalabrudar 2006
Nu har vår tråd stängts för svar igen. Här är en ny.
Nu har vår tråd stängts för svar igen. Här är en ny.
nu har jag bokat tid för att fota en "secret box"! måste ut och leta efter nåt snyggt att ha på mig..
tab, paraplyet på bilden, var det ditt, eller kan man låna saker av fotografen?
Den 10 juni och det känns som de är såå mycket kvar att göra fast det inte är de. Bara små detaljer som fixa eller skriva ut festprogrammet och lite till. Men de kanske för att de börjar närma sig som man känner "stressen".
Har din m2b haft svensexa än? Min ska iväg nu i helgen. Hoppas han får lika kul och en massa fotografier *haha*
Tänkte att det var dags att ta fram listan igen över när vi gifter oss:
3/6 Brud i Uppsala
3/6 Jamboochjag
10/6 busgumman
10/6 annawe
17/6 picachu
17/6 Pärtan
17/6 BornToBeBride
22/7 Helena_H
22/7 Tullia
29/7 Dala82
29/7 hyperballad
5/8 Andlin
12/8 Sanna Panna
12/8 Krizzy
12/8 lovanf
19/8 Barca Mary, Borje Kyrka och partytalt i Borje
26/8 CarroK, Vasaborgen
26/8 Buzzlan
26/8 A.M.P
7/10 okt2006
7/10 woman
28/10 Agouza
11/11 Strumptjejen
Redan gifta:
20/5 Snart...
27/5 Telan
busgumman och Pärtan: Kul att få läsa lite om era möhippor.
busgumman: Näe han har inte varit iväg ännu. Den 10:e blir det.
Telan och Snart...: Hur gick det??? *nyfiken*
Hej Helena
paraplyet är mitt eget. Erika hade inga atteraljer.
okej det var väldigt fint!
Tjenare tjejer!!
Jaha, då var man fru då.
Det var en helt underbar dag, allting flöt på perfekt och alla var så glada, full fart från tidig morgon till sena natten. Vigseln var väldigt stämningsfull, solisterna sjöng så vackert och jag blev så rörd av att se alla nära och kära i bänkraderna. Att stå där framme vid altaret och hålla sin man!! i handen var något alldeles speciellt.
Som alla andra som redan gift sig kan jag bara instämma i att dagen gick alldeles för fort. Så ni som har erat framför er, se till att stanna upp emellanåt och bara njut av stunden. Lycka till på eran dag!!
Tab: Jag har också bokat Erika Gerdemark för min fotografering, har du lust att maila mig några bilder?
m_sjunnebo@hotmail.com
Det var verkligen jättesnällt!
Var tog ni bilderna på det hotellet hon har samarbete med eller någon annanstans?
Andra tips du kan dela med dig av inför fotograferingen (min är om fyra veckor)?
hej brud 2006
tips inför fotograferingen... ja. slappna av och ha roligt. Tänk på att se lycklig ut. LE... om ni gör sånna bilder vill säga.... Det är lite jobbigt att le i 2 timmar men vad gör man inte