• Pärtan

Uppsalabrudar 2006

Nu har vår tråd stängts för svar igen. Här är en ny.

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2006
  • Pärtan

Idag har jag köt skor. Köpte dem på Stig Bergströms. Himla sköna Gabor skor.

• helena_h

Hur såg skorna ut? Vita eller annan färg?

• Tofflan

Någon som ska gå på bröllopsmässan på söndag eller har varit på sån förut? Är det något att ha?

• Sanna Panna

Jag ska på Bröllopsmässan men enbart för att höra Viktoria sjunga. Var på den förra mässan i februari (januari?) och den var väl sisådär... Hade förväntat mig mycket mer.

• helena_h

jag ska också gå imorgon. hoppas att den är bättre än den förra jag med! men svärmor ska med, och det är lite kul att få henne lite engagerad.

• Tofflan

Glöm inte ställa om klockan!

• krizzy

Hejsan tjejer! Var det någon som var på mässan idag? Vad tyckte ni? Det är så himmla kul att gå på mässa och se att man faktiskt har det mesta fixat iredan!
    Fick precis reda på att jag har lyckats gjort världens tabbe i inbjudningskorten som vi skickade i torsdags!!! Jag har lyckats med det omöjliga STAVFEL... jag är så arg på mig själv, hade ju verkligen lusläst dom om och om igen men ändå så lyckades jag... men men det får vi väl bjuda på då..
    Ha en trevlig söndagskväll
    Kram Kristina

• Pärtan

helena_h: De var vita med pärlemoskimmer. Väldigt fina. Jag som tänkt att ha en sandal innan jag hittade dessa.

Krizzy: Jag hade oxå ett par fel i vår inbjudan. Men det tänker man sällan på när man läser dem. De är nog fina iaf.

Hoppas att ni har haft en bra helg. Var mässan bra!?

• Tofflan

Tyckte mässan var rätt kass faktiskt. Tyvärr.

• andlin

Krizzy: Har också lyckats med fel i inbjudan. Ibland spelar det ingen roll hur noga och ofta man läser igenom saker, felen smyger sig in iallafall.

Pärtan: Kul att du har hittat skor!

Svar på tråden Uppsalabrudar 2006