Uppsalabrudar 2006
Nu har vår tråd stängts för svar igen. Här är en ny.
Nu har vår tråd stängts för svar igen. Här är en ny.
Pärtan: Det låter som en snygg klänning!
A.M.P: Jovisst är det jag som är jag. Förra veckan hade vi vårt möte med herrgården och det kändes jättebra. Alla våra idéer och önskemål verkade gå hem. Bitarna börjar falla på plats nu och det är inte många veckor kvar. Spännande!!
För övrigt får jag väl ta och önska er alla en glad påsk!
Hörrni alla Uppsalabrudar! Tar ni illa upp om jag frågar alla vart de ska gifta sig och ha bröllopsfesten? Informationen finns säkert i den här och de gamla trådarna, men jag orkar inte leta...
Jag börjar gärna! Dalby kyrka och Dalby bygdegård.
Andlin: Det känns bra att få hem klänningen. Nu hänger den i gästrummet i sitt fodral. Nu ska det fixas en underkjol till den. Kommer att hyra.
okt2006: Jag gifter mig i Helga Trefaldighet och kommer att ha festen på Hotell Linné
Jag gifter mig i Vasaborgen och har festen på Uppsala Slott.
Skickade ut inbjudningarna igår....
Vi gifter oss i Danmarks Kyrka och har festen i Danmarks byggdegård.
Glad Påsk på Er alla Uppsalabrudar!
Ps: Dalby Kyrka och festen på Kaplansgården
Buzzlan: Kaplansgården vid Gamla Uppsala kyrka?
Amen fy satan!
Vi blev av med vår vigsellokal och när vi hittade en ny så visade det sig att den enda lördagen i oktober den är bokad är - JUST DET! den 28 oktober.
Så nu måste vi boka om restaurangen och skicka ut nya save-the-date-kort till våra långväga gäster, varav några redan har bokat flyg.
Suck. Det kommer bli kanon, men jag har varit så inställd på 28 oktober.
Agouza: finns det ingen annan lokal ni kan tänka er? Kanske kan bli svårt att avboka flyg och sånt?
Agouza: Varför blev ni av med lokalen? Verkligen jättetråkigt. Har ni nått nytt datum på gång eller ska ni ha en ny lokal igen?