• Pärtan

Uppsalabrudar 2006

Nu har vår tråd stängts för svar igen. Här är en ny.

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2006
  • krizzy

onsdag 3 maj: andlin, pärtan
    måndag 8 maj: andlin, pärtan, krizzy
    onsdag 10 maj: andlin, pärtan
    torsdag 11 maj: andlin, krizzy
    måndag 15 maj: andlin, pärtan, krizzy

• okt2006

Oh no, picachu! Lägg in dig i den senaste versionen som Krizzy har lagt in, annars är det många som försvinner!

• andlin

Är det inga fler som är intresserade av en BT-träff någon av ovan förslagna dagar?

• Telan

Jag kan tyvärr inte vara med på nån träff. Hela maj är i stort sett fullbokad nu när det börjar närma sig, man har ju ett liv utöver bröllopsbestyr också.
    Tänka sig att det är mindre än en månad kvar nu!! *PIRR*

• andlin

Telan: Du menar att det finns annat att göra här i livet än att planera bröllop?

Synd att du inte kan komma men jag kan förstå att det är fullt upp nu.

• jamboochjag

Hade gärna kommit med på en träff jag också, men precis som för Telan så närmar sig själva bröllopet med stormsteg...och jag som trott att det mesta har varit under kontroll...

• Pärtan

Jag klarade det!! Jag har ny fått tillbaka internet hemma. Puh Det har varit tungt.

Hur ska vi göra med en träff???

• andlin

Jag föreslår att vi tar en träff måndag 8 maj då vi är 3 st. som kan (andlin, pärtan, krizzy).
    Café Linné kl. 18 den här gången också?

Är det fler som vill komma som inte har "skrivit upp sig" ovan så är ni ju naturligtvis välkomna!

• andlin

I går pratade vi med vår solist efter att ha försökt få tag på henne ett tag. Skönt att det är bekräftat direkt med henne att hon kan.

Och i morse så skrev vi på hindersprövningen och lade den på brevlådan.
    Ytterligare två saker att bocka av på att-göra-listan.

• jamboochjag

Var och beställde min brudbukett igår, skönt att ha det gjort.

Nu återstår bara bröllopstårta, har ju gett mig in i en slags jakt på en som de inte är 100 % dyrare bara för att det är bröllopstårta. Men snart ger jag upp...

Svar på tråden Uppsalabrudar 2006