Uppsalabrudar 2006
Nu har vår tråd stängts för svar igen. Här är en ny.
Nu har vår tråd stängts för svar igen. Här är en ny.
jamboochjag: Vart såg du dem? Vi var inte inne i stan direkt förrän på kvällen och då slapp jag faktiskt den fina utstyrseln. Men jag träffade på en annan blivande brud på Hyllan framåt nattkröken.
Hejsan vänner!
Tyvärr kan jag ej komma ikväll då jag ej kan fixa någon barnvakt. Gubben min måste jobba över.
Hoppas att det blir fler träffar så vi kan träffas igen.
Kramar Kristina
Agouza:
Jag har köpt min klänning på heFa brud och fest här i stan, det är en Gabriella, med släp och axelbandslös med lite drapering. Hon var jättetrevlig och jag ska dit för omprovning imorgon då hon lagt upp den en bit. Hade provat många innan jag hittade rätt.
Lycka till med din klänning!
Synd att du inte kan komma krizzy!
Då kanske vi ska skippa i kväll för det var väl inga fler som kunde??? Än vi tre?Jag vill gärna utnyttja solskenet.
Hur var det med de andra datumen då?
Ok, då skippar vi träffen idag.
De andra datumen var på onsdag (10/5) och nästa måndag (15/5).
Jag skickar ett mail till er så kanske vi kan bestämma datum via mailen och sedan lägga ut det här för att se om några fler vill komma.
Krizzy och Pärtan. Har skickat mail. Hör av er om de inte har kommit fram.
BT-träffen blev flyttad till på måndag 15/5 kl. 18 på Café Linné. Vi träffas utanför.
Tänkte bara puffa upp tråden lite, det är ju måndag och BT-träff i morgon.
Japp vi ses då.
Bröllopsplaneringen har legat och vilat lite. Men en del har hänt sen sist. Vi har bestämt oss för en tårta, men inte bokat. Ska träffa prästen på onsdag (Fick äntligen en präst och kantor, bättre sent än aldrig). Min mamma har gjort beställning på bordsdekorationer och har även gjort en beställning på de champangeglas som vi ska ha vid brudskålen, samt som blir gåva till gästerna. Bordedekorationerna blev billiga, 45 kr/st och för 65 kr fraktar hon dem till feststället. Himla bra!
Det är bara en månad kvar nu...
Har en del på "skulle behöva göra snarast" listan, såsom fixa underkjol, boka tid för naglar, underkläder (iofs redan bestämt men ej köpt), beställa tårtan, provsmaka maten.
Hur går det för er?