Uppsalabrudar 2006
Nu har vår tråd stängts för svar igen. Här är en ny.
Nu har vår tråd stängts för svar igen. Här är en ny.
Tab: Stort tack för bilderna, de var ju helt underbara! Jag kan bara drömma om att se lika snygg ut som du på mina bilder!!! Har börjat samla på mig lite snygga underkläder, ska nog gå och prova dem lite nu... Grattis till en syperfin present till din blivande!
Hej Tab!
Jag funderar på att boka Erika. Är dock lite osäker på det där med secret box... Jag vore jätteglad om jag fick titta på några av dina bilder...
violently.happy@web.de
Vore jättesnällt!
behöver lite hjälp! kören som skulle sjunga på vårt bröllop har lämnat återbud! Så nu står vi utan.. nån som har nåt förslag?
Tab: jag skulle aldrig lämna ut dina bilder till någon annan, det är en självklarhet för mig! Jag är jätteglad att du ville visa dem, det gav mig bra tips inför min fotografering med Erika!
Jag undrar, fick du välja i vilken storlek dina bilder skulle vara, eller var alla i vanlig fotostorlek, 10*15 cm? Ska nog hör med henne om det går att få dem lite större.
Tack igen för hjälpen och lycka till på bröllopet!
Hej brud 2006
visst går det bra att välja format, men du får ju betala utefter det
Det har varit en hektisk helg. I lördags flyttade vi in i nya lägenheten, precis när allt var uppburet tog killarna min blivande på svensexa och i går var jag på möhippa. I dag är vi i Sundsvall för justering av klänning och sen drar jag ner sista flyttlasset i morgon bitti (vi flyttar från Sundsvall till Uppsala). Det är tur att man har så mycket goa vänner.
Ha det bra allihopa, nu är det bara att växla upp! Två veckor kvar
Då är det ytterligare två Uppsalabrudar som har gift sig.
Hoppas att ni fick en underbar dag!
10/6 busgumman
10/6 annawe
17/6 picachu
17/6 Pärtan
17/6 BornToBeBride
22/7 Helena_H
22/7 Tullia
29/7 Dala82
29/7 hyperballad
5/8 Andlin
12/8 Sanna Panna
12/8 Krizzy
12/8 lovanf
19/8 Barca Mary, Borje Kyrka och partytalt i Borje
26/8 CarroK, Vasaborgen
26/8 Buzzlan
26/8 A.M.P
7/10 okt2006
7/10 woman
28/10 Agouza
11/11 Strumptjejen
Redan gifta:
20/5 Snart...
27/5 Telan
3/6 Brud i Uppsala
3/6 Jamboochjag
Huuu det närmar sig för mig....
Igår var vi till kyrkan och övade tillsammans med prästen. Sen så har det kört ihop sig lite för vår festarrangör, så vi kommern nog inte få provsmaka maten
Pärtan: Är allt annat under kontroll annars?
Nervös ännu?
Shit, jag är top 3! Oh my God!! Oh my God!!