• Pärtan

Uppsalabrudar 2006

Nu har vår tråd stängts för svar igen. Här är en ny.

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2006
  • A.M.P

Hej Telan,
    ha ha ha vad roligt att vara "kändis" . Ja tärnan har bokat den ena gröna nyansen av klänningen till slut, så det är kul! Skönt när allt börjar bli klart!
    Undrar just vem du är.....
    Ska du också gifta dig i år?

• hyperballad

Hej tjejer!
    Idag ska jag ner till Malmö och hämta min klänning!!!! Så kul det ska bli! Tjohoo! :)

• CarroK

A.M.P
    Gifter ni er klockan 16 kanske? Vi gör det och då hade säkert era kyrkklockor hörts upp till oss i Vasaborgen vilket hade varit bra för vi har inga!!!

• A.M.P

Hej CarroK!
    Nej tyvärr gifter vi oss kl 17 men det var fullbokat hela dagen i kyrkan så ni kommer säkert få klockringning från ett annat par!

• Telan

A.M.P
    Jo, jag ska också gifta mig i år, ganska snart. Tärnan är vår gemensamme vän. Så tack för trevligt sällskap i Stockholm för några veckor sen. Det var roligt att prata med nån mer som också höll på att planera sitt bröllop. Finns ju risk att man pratar sönder sina andra vänner på bröllopssnack annars.

• Pärtan

Tjohooo på onsdag ska jag hämta min klänning. Det ska bli sååå spännande.

• Telan

Pärtan: Vad roligt! Hoppas att du blir nöjd med den. Vart har du köpt den och hur ser den ut?
    Jag ska hämta min efter påsk och sedan hänga den hemma hos tärnan - inte en chans att m2b ska kunna tjuvkika.

• Pärtan

Telan: Den är köpt hos Stockholm brud & fest. Oj vad svårt att beskriva. Hittar tyvärr inte några bilder på nätet heller, men den har lite smalare axelband som sitter ute på axeln, v-ringad med släp. Det är knappar längs ryggen och en bit ut på släpet. Sen är det lite "bling bling" i form av s.kristaller, längs v-ringningen och på ryggen samt på nedre delen av släpet.

• A.M.P

Hej Telan!
    Jag misstänkte att det var du, men jag missade början av tråden där allas datum tydligen stod och ditt smeknamn gav inte mycket ledning för mig! Ja nu drar det ihop sig för din del, spännande! Det var en mycket trevlig dag i Stockholm och som sagt - tur att man kan "prata av sig" här ibland där alla verkar ha samma intresse .

• andlin

Pärtan: Vi måste ju få veta, hur känns det att ha fått hem klänningen?

Svar på tråden Uppsalabrudar 2006