• Pärtan

Uppsalabrudar 2006

Nu har vår tråd stängts för svar igen. Här är en ny.

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2006
  • Buzzlan

Var oxå på mässan men blev jättebesviken...Tyckte inte att det var något att ha....

• Telan

Jag var på mässan tidigare i vinter och insåg redan då att det inte gav så mycket eftersom det mesta redan är bestämt. Verkar inte som om jag missade nått då genom att skippa den i helgen.

• Pärtan

Nu har jag avbokat min första hippa. De hade planerat in en dag som jag hade fullt upp hela dagen Får se om de kommer något nytt. Vet ju inte vilka som fixat detta då det var anonymt. Otroligt spännande iaf. Misstänker att jag får flera hippor.

Vad tråkigt att mässan inte var nått bra.

• Telan

Pärtan: Tråkigt att inte hippan blev av. Men var så säker, de kommer tillbaka.

Jag börjar själv bli lite nervös inför mina hippor. Jag vet att det kommer att bli två stycken, en som min tärna fixar och en med kollegorna. Hua, de kan nog hitta på precis vad som helst. Nu blev jag ännu mer nervös bara för att jag skrev det.

• andlin

Ja, visst är det lite nervöst med möhippan. Har insett att jag inte alls är så förtjust i att inte ha kontroll över vad som ska hända. Fast det är min syster (tärnan) som kommer fixa den och hon har fått en hel del förhållningsorder om vad jag absolut inte vill göra. Dessutom kan jag nästan lista ut när den kommer bli för jag har talat om vilka datum jag kan och det blev inte så många tillfällen innan bröllopet.

• andlin

Tänkte bara tipsa om att om någon hade tänkt ha vita (off-white) färgade stayups på bröllopet så finns det nu på KappAhl.
    Det närmaste vita jag har hittat tidigare var "champagnefärgade" på Twilfit.

• jamboochjag

Är så glad, fick bilder på min klänning som jag beställt via en försäljare i Kina igår, den har blivit försenad gång på gång så jag hade nästan börjat kolla efter andra alternativ. Men nu är den klar och den är bara så fin!! Jag är så glad

• CarroK

Tog med mig alla datumen från förra tråden. Det börjar ju närma sig för vissa här inne...

20/5 Snart...
    27/5 Telan
    3/6 Brud i Uppsala
    3/6 Jamboochjag
    10/6 busgumman
    10/6 annawe
    17/6 Pärtan
    17/6 BornToBeBride
    22/7 Helena_H
    22/7 Tullia
    29/7 Dala82
    29/7 hyperballad
    5/8 Andlin
    12/8 Sanna Panna
    12/8 Krizzy
    26/8 CarroK
    7/10 okt2006
    7/10 woman
    28/10 Agouza
    11/11 Strumptjejen

• MissRodriguez

har nyss flyttat till uppsala efter att jag bott i sthlm i 7 månader.. så jag är en uppsalabo igen hehe.. jag ska gifta mig 10 juni detta år :D:D

• GamlisBrud

Är en ny brud här. Bokade gamla uppsala kyrka idag. De har haft stängt för renovering, har det fram tom augusti, och idag var första dagen för bokning. Den 23 september är det dax och festen kommer att vara i kaplansgården som ligger bredvid. Någon som varit på fest där?
Svar på tråden Uppsalabrudar 2006