17/6-06?
Är det någon mer som gifter sig detta datum? Jag har försökt leta men inte hittat någon, jag känner att vi är lite efter i bröllopsförberedelserna och undrar hur långt vi borde ha kommit. Inte bokat kyrka än.
Är det någon mer som gifter sig detta datum? Jag har försökt leta men inte hittat någon, jag känner att vi är lite efter i bröllopsförberedelserna och undrar hur långt vi borde ha kommit. Inte bokat kyrka än.
Strumpan
Vi ska träffa vigselförättaren i början av maj. Ring och boka en tid så kan du ju känna dig lugn sedan!
Våra inbjudningskort går ut nu i dagarna. De flesta vet ju att vi ska gifta oss så för den delen är det ingen panik, annars bör man väl tänka på semestrar och så...
Förresten...nu har jag ringt herrgården och sagt att vi skippar desserten! Känns redan mycket bättre...det har varit ett huvudbry att tänka på att man kanske måste stressa igenom middagen, att man måste stryka eller korta tal eller att missar dansen...
hej!
vi börjar med brudskål kl 16 efter vigelsn kl 13.
Vi räknar med att sitta till bords ca17-17.30 något sånt.
Kloka människor runt mig med erfarenhet har tipsat om att allt tar MYCKET längre tid än man tror.
Här är en till
Nu får jag ångest över tiden! Vi gifter oss 15.30. Skall ha brudskål utanför kyrkan och sen ner till festen. Där ska vi äta buffé och sen gå direkt på tårta och kaffe. Vi måste vara ute ur lokalen klockan 1 på natten. Kommer vi hinna? Hoppas det...
Soon :
Jodå, jag tror att ni kommer att hinna.
Skönt! Jag hoppas att det inte känns rumphugget...
Hur har ni alla gjort med bröllopsresa. Är den redan beställd och åker ni direkt efteråt?
Vi har inte beställt något än och jag har lite ångest över det...
Vi har beställt en resa till västindien och vi åker 2 dagar efterråt.
Soon
vi brukar inte boka hela resor i vanliga fall när vi åker, men den här gången gjorde vi det så vi åker 3 dagar senare en månad till Malaysia
Åh vad härligt för er! Låter underbart!
För oss handlar det om tid och pengar, så vi kan hamna i allt från stockholm till barcelona, till Kuba. Men vi vet antagligen våra förutsättningar bättre om cirka 2 veckor så att vi kan bestämma oss då. Hoppas bara att det finns några resor kvar då...
Vart tog ni vägen?
Idag var vi och träffade Toasmastern och tärnan i festlokalen för att titta hur det såg ut. Kändes roligt. Imorgon skall jag till frisören och testa frisyr.
Kan inte bestämma mig - är 3 månader långt eller kort? Borde jag vara mer stressad?
Vad kul. Berätta hur det gick hos frisören. Jag ska dit på torsdag och testa frisyrer. Har ingen aning om vad jag vill ha, men det är väl det provuppsättningar är till för...