• Willma

17/6-06?

Är det någon mer som gifter sig detta datum? Jag har försökt leta men inte hittat någon, jag känner att vi är lite efter i bröllopsförberedelserna och undrar hur långt vi borde ha kommit. Inte bokat kyrka än.

• Svar på tråden 17/6-06?
  • Burro

Vi gifter oss 17/7-06 kl. 17.00

På fredag är det bara 3 månader kvar... PIRRIGT!!!

• Burro

Äsch,

17/6-06 kl. 17.00 ska det ju vara!

• straniero

hej hej.. Vi har våran vigsel vid ett. det var den tiden som fanns kvar, så det är bara att vara glad. själv tror jag att man kommer vara ganska slyt framåt kvällningen så vid 00 tiden är nog inte för tidigt. Man vill ju kunna njuta tillsammans också=)

Till en början kände jag mig väldigt lugn. Men efter att jag har pratat med frisören så känns det väldigt tajt.. Så min dag börjar väldigt tidigt.. Vart ska du ordna håret ? Hur har du tänkt ha det?
    kram

• pinutta

Hej
    Pirrigt värre. Jag kommer ha en tjej som kommer hem och gör allt hemma. Skönt med tanke på att man har en liten son som behöver lite uppmärksamhet också :). Ja kl 00 är nog tillräckligt. Det blir ju en lång dag ändå. När ska du börja fixa håret. Min kommer hem kl 8 på morgonen.
    Sov gott kram P

• straniero

jag tror att jag ska vara hos min frisör vid halv åtta tiden.. Så jag får fixa allt där, men det blir nog bra till slut.. det är jag och min tärna som får sitta där i timmar=)

hur många gäster har ni?
    Sov gott,

• pinutta

wow du är uppe länge.. inga småbarn som vaknar kl 06 vare det är söndag som måndag...ihihihii. Vi har bjudit in 64 gäster men vet att några faller bort så vi räknar med ca 50 gäster och ni?

• straniero

god morgon!
    Ja det kommer väl anda dagar för mig sen.hihi. oj ni har ganska måmga gäster ändå. vi har bjudit ca40 gäster men det är bara 30 som kommer, det blir ganska litet och enkel.har ni haft några trubbel angående vilka som är bjudna eller så? kram

• pinutta

Hej
    Nej vi har inte haft några större problem. Klart man tänker till lite extra innan man bjuder in för varje person kostar ju en hel del men min släkt är ganska stor så det blir nog större del släkt än vänner. Hur har ni det med den fördelningen?

• straniero

vi har nästan bara familj. Jag har två nära vänner med förutom min brudtärna. Medans min kille har bara sin bästa vän med. Viklket han tycket räckte. Skönt att de har gått smärt fritt. Önskar att man kunde bjuda fler, man vill ju kunna dela sin dag. Men som sagt det kostar.. sen vill jag ha de enkel och ganska personligt..

• Kär men inte galen

Burro:
    Vi gifter oss också kl 17.00
    Det känns lite sent så vi är lite oroliga att vi ska behöva stressa igenom middagen för att vara klara när DJ:n sätter igång kl 22...Han håller bara på i tre timmar och vi vill ju inte missa dansen! Speciellt inte när vi betalat 4000 för den! Funderar därför på att strunta i desserten och nöja oss m bröllopstårtan... Det måste ju finnas tid för tal och sång vid middagen också! Hmmm...

Svar på tråden 17/6-06?