• Willma

17/6-06?

Är det någon mer som gifter sig detta datum? Jag har försökt leta men inte hittat någon, jag känner att vi är lite efter i bröllopsförberedelserna och undrar hur långt vi borde ha kommit. Inte bokat kyrka än.

• Svar på tråden 17/6-06?
  • Bröllopstokiig

Samma här. Tur man är mammaledig så man hinner fixa allt som behöver fixas.
    Mardrömmen är ju att upptäcka att man missat massor på själva bröllopsdagen.
    har du en egen checklista som du använder dig av eller använder du bara bröllopstorgets verktyg

• straniero

jag har hatf en checklista samt vänner som hjälp om vad som ska göras.. känner dock inte att jag har den tiden som jag hade önskat.. vart gifter ni er då?

• pinutta

God morgon Straniero
    Vi gifter oss i Österåker kyrka och ni?

• 17/6 -06

Hej alla!

Våra inbjudningar kom igår till våra gäster

Hindersprövningen är fixad och vi har precis bokat band. Känns som vi har koll på det mesta nu och känner ingen stress (än så länge!)

• Kär men inte galen

Vi gifter oss också 17/6! Får jag va med på listan nu?

• E-tuna

Kul! Det är vårat datum oxå...det känns som ont om tid men simma lugnt- Du kommer att hinna...Har själv inte lagt mina inbjudningar på lådan än men mycket annat är redan klart.Lycka till

• straniero

god kväll pinutta ...vi kommer gifta oss i hagakyrkan i göteborg.. vart ligger eran kyrka?
    Hur många barn har ni? kram

• pinutta

God kväll,
    Precis sett klart Let´s dance och man börjar ju allvarligt fundera på att ta danslektioner till valsen. Hur gör ni?
    Österåker ligger i Åkersberga, norr om Stockholm. Vi har en lite son på 1 år och ni?

• straniero

ja du, borde nog ta med mig mannen och lära honom och dansa.. själv dansade jag som barn.. Barn har vi inte skaffat än.. har inte hunnit det...har inte varit ihop så länge.. mysigt med en lite kille.. gifter ni er tidigt eller sent?

• pinutta

Hej Straniero
    Ja det är mysigt med en lite kille. vi gifter oss kl 15 och sedan fest hela natten... när tänker ni avvika från festen? Vi får vara i lokalen t om kl 01 och tänkte dra ca 00 alt 00:30... är det ok tror du?
    Vilken tid gifter ni er? Är rädd för att man blir stressad av allt som ska fixas innan vigseln, hår, makeup, klä sig , hinna äta och fotograferas. Hur känner du?

Svar på tråden 17/6-06?