• Willma

17/6-06?

Är det någon mer som gifter sig detta datum? Jag har försökt leta men inte hittat någon, jag känner att vi är lite efter i bröllopsförberedelserna och undrar hur långt vi borde ha kommit. Inte bokat kyrka än.

• Svar på tråden 17/6-06?
  • Soon

Var bor du?

Ring så fort ni har bestämt er för lokal, ju fortare desto bättre!

• JagoMellivelli

SOON

jag bor i södertälje men funderar på att ha här, sthlm c eller nära där.. elle i uppsala
    '

• Jenny brud

Hej!
    En till som ska gifta sig 17/6. Vi har gjort en hel del, men det jag har kvar som jag är mest orolig för är klänningen...

Vi ska gifta oss borgerligt och träffade vår vigselförättare i förrgår - jättekul! Blev oerhört inspirerad och nu snurrar tankarna för fullt om hur vigselceremonin ska utformas...

• Wire

Suck inte bestämt klänning ännu... Det är en kombination av att jag är kräsen, snål, velig, och hade otur med att den jag till slut hade bestämt mig för var förra årets så den går inte att beställa. Men jag kanske får köpa deras provex som har varit uthyrd, det bra med det är ju att det blir billigare. Alternativet just nu är att ta mitt andrahandsval som jag inte känner mig helt nöjd med...

• Wire

Håller med Millan 28 om att prova klänning, det är jobbigt

Men det som är bra är:
    vi har skickat ut inbjudningskorten (de blev jättefina) och folk har börjat höra av sig
    bokat fotograf (hon är supertrevlig & verkar himla bra)
    vi vet hur ringen ska se ut, ska "bara" beställa,
    har bokat tid för frisyrdiskussion & jag vet hur jag vill se ut
    har bestämt hur brudbuketten ska se ut, mkt enkel, ska beställa hos florist någonstans nära här
    har bokat tid för menydiskussion med vår festlokal
    har fyllt i hindersprövning men inte skickat än (så typiskt oss...)

• straniero

Hej jag ska gifta mig den dagen.. om jag kan hjälpa någon får ni gärna höra av er.. mejla kanske är lättast.. jag är nästan hekt klar. har inprovning möte med prästen och bröllopsdagen kvar.. Kram

• Bröllopstokiig

Hej alla 17:e juni tjejer. Här kommer ännu en. Ska bli sååå spännande. Har nog koll på det allra mesta föutom kläder till min blivande man + son men ska försöka fixa detta nästa helg. Ska även beställa ringen nästa helg. Hur mycket har ni delegerat ut till andra gällande planeringen?

• straniero

pinuttan:
    om jag ska vara ärlig är det inte mycket faktiskt.. jag och m2b håller ganska mycket i det mesta... hur har du gjort?

• Soon

Vi har bara delegerat ut Toastmasterskapet, och allt vad det innebär. Sen får min tärna ha ansvaret för allt som har med blommor och dekorationer att göra. Sen vissa som skall sjunga, men annars gör vi allt själva. I samråd med bättre vetande förståss.

Idag har vi fyllt i hindersprövningen och anmälan om namnbyte. SPÄNNANDE!

Svar på tråden 17/6-06?