• HanOchJag

Gifter er 2006

Hej hej.
    Tycker det är så lite fart på dom andra trådarna om flikkor och pöjkar som gifter sig 2006 så här kommer en tråd till.

Jag och min älskade gifter oss 19/8-06 i sankta birgittas kapell.
    Håller på med diverse andra planeringar nu runt bröllopet men kyrkan e bokad

Vilka är ni???

• Svar på tråden Gifter er 2006
  • MiNik19/8

Hej igen HanOchJag!
    Jag tar det lugna gatan med att handla in saker. Jag är nöjd med att de "stora sakerna" snart är bokade och klara. Var en slum att jag fick sätta igång så tidigt att bok allt (hade tydligen valt en vääääldigt populär kyrka/plats). Vi ska förmpdligen ha festen på en restaurang men vi har möjligheten att få duka och göra i ordning festvåningen själva. Ska hyra linnedukar och servetter i en av mina favoritfärger, blå. Sen blir det mycket vatten och ljus på borden *ler* det kommer att bli såååååå fint.
    Lycka till med shoppingen imorgon...

• fillis

Hej på er alla. Jag har börjat fundera på vad man skall ha för färgtema? Var inne på solroser men min blivande tycker nog inte det hmm ja man skall ju vara överens. Några förslag? länkar på brudbuketter är välkommet kram på er alla

• HanOchJag

fillis Hej hej och välkommen.
    Tema till bröllopet..Hmmm ja du. Eftersom jag gjorde/gör alla kort och liknande själv så gick jag och köpte lite kort i olika färger gick hem och gjorde olika exemplar som jag sedan visade för min blivande. När vi hittat ett kort och modell som vi båda gillade så fortsatte jag på den linjen och vops så hade vi Temat ARABISKA NATT Tror att det är lättare att bestämma tema om man ialle fall har någon eller några färger bestämt. Och sen utvecklar det.

MiNik19/8 ja det är väl bara jag som är lite "hysterisk" av mig
    Köpte en massa fin fina saker. Fick dock inte tag på allt som jag ville ha. Dukar och så fanns inte.
    Varifrån är det ni kommer att hyra?? Kanske man kan vända sig till dom oxå
    Lite onödigt att stå med en massa dukar och servetter för 70 pers sen efteråt

Ljuslyktor och annat fint till "trädgårdsdelen" fick jag tag på. Ska ställa mig sen och spray måla dom. Hoppas bara att hela balkongen inte blir guldfärgad *flinar*

• MiNik19/8

Hej på er alla planeringstokiga ;)

HanOchJag,
    Jag har tänkt att hyra från ett tvätteri eller genom festvåningen. De flesta har endast vita linnedukar och de är inte så krångligt att få tag i, men jag vill ha blå.
    Vilken färg hade du tänkt dig på dukar och servetter??

• HanOchJag

MiNik19/8 Dukarna skulle jag nog vilja ha i vitt eller cremevita men servetter funderar jag på lila. Eftersom bröllopet går i lila guld typ så skulle det vara en häftig detalj på bordet.Men å andra sidan kanske det blir FÖR mycket lila.
    Hmm ska nog fundera på det ett tag till.

• Princessdiamond

vad händer här då??

• HanOchJag

här är det tyst - tror att alla har ett liv utom du och jag Princessdiamond

• Princessdiamond

ja, man kan ju faktiskt tro det :D

• HanOchJag

Vart har alla tagit vägen???
    *puffar lite*

• Princessdiamond

hjälper till..

Svar på tråden Gifter er 2006