• Klok?

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 3

Hej alla. Skriver bara ett litet inlägg så vi får en tråd till eftersom del 2 är avstängd för svar!

Ha det bra, kramis på er alla

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 3
  • Klok?

Nu har vi varit på sjukhuset och hälsat på min pappa. Det var såå skönt. Han såg faktiskt ut att må bra efter omständigheterna. Barnen hade målat teckningar och allt flöt på, känns så bra

Anna: Växter din mage så det knakar nu? Har ni varit på ultraljud - det är ju helt fantastiskt när man ser den lilla människan där inne

Kram Lena

• Skidbrud (gift)

Åre bruden 07:

Hur går det med planeringen? Har ni bokat kyrkan ännu?

Vi har bokat kyrka och kollar nu runt vart vi ska ha festen. Har lite olika alternativ så det kommer nog att bli kanon!

• Hallen brud

Hej allihop!

Cisilla: Håller tummarna för dig, det går nog bra ska du se!

Klok: Vad skönt att det gick bra hos din pappa och att det fungerade bra med barnen också.

Magen växer på som den ska, går in i vecka 23 nu så det rör sig en del.
    Blivande fadern är sur för han känner inget ännu och har starkt börjat fundera på om jag inte bara har ätit för mycket
    Men vi har varit på ultraljud och allt såg bra ut.
    Mannen var dock mest intresserad av maskinen men det var ganska vanligt menade barnmorskan

Nä, nu måste jag jobba!
    Kramis på er alla!

• Popis

Hej Jämtlänningar och härjefalingar. Jag vill bara tipsa om en tjej som kan sjunga solo i Kyrkan och som bor i Östersund. Emma Olsson heter hon är otroligt duktig sjunger jättevackert.

Ni kan nå henne på:
    emma87_olsson@hotmail.com

Lycka till!

• Popis

Härjedalingar ska det ju va...;)

• Åre bruden 07

Planeringen går sådär,, just för tillfället, vi har i princip bestämt oss för o vänta till 07 men vi håller på o diskutera hur vi ska göra, har så mkt runt omkring som händer just nu....

• Åre bruden 07

hoppas det går bra hos doktorn cissilla

• Hallen brud

Hej tjejer!

Idag skiner solen i Stockholm och det är ett strålande höstväder, inte en snöflinga i sikte.
    Ville bara puffa upp tråden lite och önska er en trevlig helg allihopa.
    Både ni med bröllopsplanering i huvudet och ni som har ert klart

Cisilla - hoppas på att allt gick bra för dig.

Stor kram till er alla
    Anna

• cissilla

Hej, jo det har väl gått bra hos doktorerna, har fått gjort mammografi + ultraljud och väntar nu på att få en tid för att göra punktion,för dom ville även ha hjälp med ultraljud för att stick rätt och den var upptagen denna dagen, men dom tycker att det ser bra ut, men dom tar prov ändå, för säkerhets skull, så nu kan jag släppa det lite mer :)

Har idag fått hem en underklänning som är jättefin, det är en nixa, men blev igentligen lite för stor för själva kjolen jag skall ha, men jag hittar nog på någon lösning.

Anna vad kul att ni har varit på ultraljud om det är någon tröst så slutade mina barn också att sparka så snabbt fadern lade handen på, vet ni vad det blir? Pojkvännen min vill inte ha fler, har tyvärr delade åsikter, men eftersom jag själv jobbar med nyfödda så får det räcka ändå.

Lena vad roligt att det gick bra för er när ni var till din far, bra att du stod på dig om att hälsa på.

Åre bruden 07; Det är ju bara ni själva som kan bestämma vad som känns bäst för er när bröllopet är mest lämpligt, hoppas det löser sig, själv fick jag nästan panik när min syster påminde mig om att vi åker om 2 månader och gifter oss, känns inte som om det fins någon tid kvar att planera på, det har känts som om det har varit så lång tid kvar hela tiden.

Sen vill jag bara påminna alla om att våra tråd kommer snart att stängas, det har ju gått snart 3 månader igen, så vi får väl leta upp varann igen, sköt om er alla och fortsätt att planera- varesig det är framtiden eller bröllop ;)

Kram Cecilia

• Klok?

cissilia: Vad jag har funderat på hur det gått för dig, skönt att höra att det ser bra ut.

Vi får göra en del 4 så vi hittar igen varandra

• Åre bruden 07

Vi har med blandade känslor vi har bestämt att vi ska skjuta upp bröllopet till mars 07 som vi sa från första början.

Vi har legat i förhandlingar om en krog o nu ska vi skriva papperna i nästa vecka så om inget väldigt oförutsett händer så köper vi den och satsar helhjärtat på den o då kommer vi ej ha möjlighet o kunna åka iväg o gifta oss under de första året.

Kommer fortsätta "hänga här" o planera lite smått när tiden finns.

• cissilla

Jag antar att denna tråd stängs nu kl, 12:02 idag, så jag startar en ny, på "vår månad" vi ses

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 3