Brudar i Jämtland/Härjedalen del 3
Hej alla. Skriver bara ett litet inlägg så vi får en tråd till eftersom del 2 är avstängd för svar!
Ha det bra, kramis på er alla
Hej alla. Skriver bara ett litet inlägg så vi får en tråd till eftersom del 2 är avstängd för svar!
Ha det bra, kramis på er alla
Hallå allihop
Vintern börjar närma sig med minusgrader... och jag börjar vela med kläderna, har ju köpt en fin överdel och kjol redan och så i samma stuk som den klänningen jag igentligen ville ha (denne hittar jag endast i usa) och den blir för dyr, men har nu pratat med en dam på en tygaffär som klipper ut tyger men även syr, så jag har fått erbjudandet om ett kostnadsförslag... suck, kläderna jag har nu måste jag köpa både underkjol och någon slags korsett till eller nån underklänning, men jag hittar ju inget :( så nu vet jag inte hur jag skall göra..
klänningen finns här, bild nr: 701, fast jag vill ha utan släp.
www.privatelabelbyg.com/displayCollection.asp%20label&x=&start=13
Hoppas det är bra med alla er andra, nygifta.. gravida och blivandes brudar mm. Kram till er alla
Hej alla!
Hallenbrud: (Anna) va kul och se att du mår bra, hoppas du får fortsätta med det. Kan du fortsätta jobba?
Lycka till alla med bröllopsbestyr, förresten såg jag en bröllopspäls på blocket i veckan, kolla den ni som ska gifta er i vinter kanske är det något istället för jacka med päls typ långhärsKO ( till dig Anna)
I morgon ska jag på rättegång ang vårdnaden och det kommer då avgöras varesig deras far behagar dyka upp eller inte, skööönt att det kommer ha ett slut oavsett utgång.
Kram från fru Engdahl
Jag tycker den klänningen är helt underbar cissilla... är det den som du bara kan köpa i USA? o som du ahr fått kostnadsförslag på?
Hej allihop!
Cissilla: Tycker också att klänningen är helt fantastisk. Såg nästan lite spansk influerad ut. Förstår att du är sugen på den!
Klok: Tack för passningen den där gamla KO´n får man ju leva med länge men det bjuder jag på!
Vad är det för skillnad på jackan och pälsen?
Håller tummarna för dig med tanke på rättegången. Hoppas du får rätsida på allt!
Fortsätta jobba kommer jag att göra så länge jag mår bra och jag mår prima!
Lycka till med bröllopsbestyr och annat ni andra!
Stor kram
Anna
Vet inte vad ni gör alla tjejer men det var alldeles för längesedan vi hördes
Vill höra om er planering och hur allt går!
Klok; Hur gick det med rättegången? Jag har tänkt jättemycket på dig!
Kramis
Anna
Hej alla! Här kommer ett inlägg från en som legat i magsjuka sedan fredag kväll är ännu inte bra och kommer nog vara hemma från jobbet hela veckan. Barnen har lov och kan inte göra något speciellt vilket är tråkigt (för små för att gå på badhus etc själva). Ja ja så är livet.
Anna: Rättegången gick väl bra känns det som, dom kommer 9/11. Deras far var där tills vittnesförhören skulle börja efter lunch då han tydligt och klart talar om för domaren att han minsann inte tänkte sitta där något mer och lyssna på "skit och lögner" samt att "han inte hade där och göra något mera" - smart? nja. Förhoppningsvis får jag ensam vårdnad men om inte så kanske jag blir tillmötesgådd i att det ska vara umgänge var 3:e helg och att han ska hämta barnen här. Vi får se, just nu kan jag inte göra mera och jag tror att det är därför min kropp reagerar som den gör. Orkar inte vara uppe mer än någon timme åt gången sedan måste jag sova. Visst magsjukan gör sitt också men så här slut brukar man inte bli och inte brukar det hålla i sig så här länge.
Cissilla: Jag har också tittat på klänningen och tyckte den var underbar
Ha det bra alla där ute och lycka till med era planeringar, hoppas det kommer snö till era vinterbröllop då jag antar att det är hela idén med vinterbröllop
En rättelse bara: Dom kommer inte den 9/11 utan dommen kommer då! Lite svårt med 1 eller 2 m.
Hej alla,
Klok: Hoppas att du mår bättre nu! Sen håller jag alla tummar för att er situation skall lösa sig till det bättre
För övrigt ville jag egentligen ingenting mer än att önska er alla en trevlig Allhelgona helg!
Själv ska jag och maken mysa med våra goda vänner från Göteborg som är på besök.
Kramis
Anna
Hej allihop, har varit inne och läst lite när ni har skrivit, men har själv inte orkat skriva, jag håller tummarna för att domen skall falla bra för er klok, hur går det med din far?
Och magen växer väl så det knakar på dig Anna nu gifta och gravid, vilken härlig tid :)
Själv har jag lagt ideerna på den andra klänningen på hyllan tillsvidare, den jag har ser snarlika ut ändå.
Jag var in till hälsocentralen för att mitt bröst ömmat en väldigt lång tid, så jag tänkte att det var lika bra att kolla upp, läkaren där hittade en knöl på 2*2,5 cm bakom bröstvårtan, som jag knappt känner själv, men jag fick remiss till sjukhuset, så i torsdags pratade jag med en bröstsjuksköterska som berättade att dom fått en avbokning på måndag, så jag skall dit då. Så på förmiddagen skall jag få göra mammografi och på eftermiddagen skall jag få träffa läkaren för en punktion. Så nu är det bara att hålla tummarna.
Men ni får sköta om er alla och ta hand om varann, så hörs vi
Kram Cecilia
cissilla: Hoppas allt går bra för dig, otäckt det där med knölar när man inte vet vad det är! Håller tummarna för dig - kram!