Brudar i Jämtland/Härjedalen del 3
Hej alla. Skriver bara ett litet inlägg så vi får en tråd till eftersom del 2 är avstängd för svar!
Ha det bra, kramis på er alla
Hej alla. Skriver bara ett litet inlägg så vi får en tråd till eftersom del 2 är avstängd för svar!
Ha det bra, kramis på er alla
Sanasol_
Vi har ej bestämt kyrka än de va svårt o få plats i den när vi ville så nu lutar de emr mot tännforsen väntar på ett kostnadsförslag från deras sida
:) Okej. Trodde att ni hade bestämt er för Åre kyrka. Vi har bokat den nu, så den 7 juli 07 15.00 är våran tid. Känns spännande! :)
Funderar på den där ladan som är ombyggd till festlokal som ligger på Åre strand, har du hört talas om den? Några som heter Zytt som äger den.
Sanasol_
Vad spännande nej har inte hört talas om ladan, bor i skåne o min blivande e från åre kan höra med han vad han vet om de,,,
Jaha, okej! Härligt, min blivande är från Offerdalsbygden från början. Men man ser Åreskutan från hans barndomshem och därför tyckte vi att det kunde vara en bra idé. Dessutom är det ju underbart fint med fjäll omkring sig. Samt att vi båda föll pladask för kyrkan när vi såg den :)
Ja, hör gära efter med honom om han vet något om den.
Kom att tänka på nu, vad finns det föt tillgång till frisör, någon som kan fixa naglar m.m. i Åre? Och fotograf?? Inte särskilt bråttom men, kan ju vara bra att veta!
Hej alla,
Tittar in en sväng och säger hej så här på fredag kvällen. Väntar på att mannen ska komma hem från jobbet så att vi kan påbörja fredagsmyset
Åre bruden 07:
Så glad jag blir att höra om dim klänning! Den överlevde
Kanske blir du lite peppad nu i alla fall att få ordning på bröllopsplanerna. Jag hoppas det i alla fall och skickar en bamsekram!
Sanasol:
Jag vet inte så mycket om frisör eller naglar i Åre men om du väljer att göra håret i stan så kan jag varmt rekommendera Salong Adam o Eva på Regementsgatan. Hon heter Ann Smedberg och är fantastisk.
Sminkösen jag använde bor i Lit och åker som jag förstår ut till bruden. I mitt fall blev ju det salongen då.
Hör av dig om du vill ha namn och nummer!
Kram till er alla och trevlig helg!
Fru Carlsson
Tack för tipsen! :)
Tack så mkt Hallen brud
Ja väntar på kostnadsförslag hos tännforsen för tillfället...
Om du vill så får du gärna maila nr till sminkösen till mig
juc@statoil.com
Hej allihop!
Hoppas att ni alla mår bra
Jag växer och frodas och mår fantastiskt bra! Trodde det skulle vara jobbigare att vara gravid men fortsätter det så här så e de ju helt OK
Åre bruden 07:
Jag mailar till dig bums!
Kramis allihop
Fru Carlsson
Hej allihopa!
Nu har jag bokat kyrka för vårt vinterbröllop i Åre! Det blev vårt förstaval 20/1-07!! Känns så härligt, nu har det blivit på riktigt!! Helt underbart!!!