Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Spännande mischa! Börjar hända lite saker nu! :)
muminlina: Vi har eller ska beställa några kort som heter "Grace".De är ganska enkla, men eleganta tycker jag.De är från Calligraphen.
Titrania:Ja, det är verkligen kul.Den här månaden ska jag kontakta floristen, och gå igenom lite blommor med henne.
Var är ni i planeringen nu?
oj... vi har fotograf och florist kvar som ännu inte är bokat. Sen ska jag prata detaljer med cateringen. Å så ska ju tyget till klänningen köpas o den ska sys oxå! ;)
Hm..blev lite mer som var kvar än jag trodde... -ler-
Skor oxå.
Samma här.Skorna har inte blivit inhandlade...inte underkläder heller, smycken eller andra detaljer Ibland känns det som man skulle ha lite panik.Att det inte är så himla lång tid kvar, och om det är det så går det så himla fort.
Jag har ju betydligt mer saker att görq och inhandla kvar än så ,men det känns liksom lite viktigt nu.
hm..underkläder o smycken var det ju oxå ja... ;) -fyller på listan-
Äntligen var den sista inbjudan klar....PHU! Jag börjar förstå varför de som gifter sig en andra gång brukar göra det borgerligt utan något partaj....
Kan knappt bärga mig till Tisdag när alla kommer hem och öppnar sina inbjudningar. Tjohoo!
Har klänning, underkläder, mannens kläder kvar att ordna med.
OJ vad ni är ute i god tid med inbjudningarna! Vi har just köpt in papper och börjat knåpa LITE med utformningen och känner oss som bride- och groomzilla
Tänker nog skicka våra i april, tidigast...
men det är ju jättekul att pyssla med det! Har dock gjort färdigt ca 60 serviettringar i silvertråd och färgglada pärlor, bra framför-tvn-pyssel...
Agronom, har ni många långväga gäster eftersom ni skickar inbjudningarna så tidigt?
Åh vad ni är effektiva. Jag får inget vettigt gjort.........
Hej hej Hittade precis hit, ska gifdta mig den 3 september o har lite funderingar; Jag o min sambo håller på o diskuterar om när vi ska skicka inbjudningskorten, han är räddd för att om man skickar dom för tidigt blir dom "bortglömda" eftersom det är så pass långt fram, men jag vill att folk ska få veta i tid, om dom planerar o åka bort o så.... Är maj lagom? början eller slutet?