• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • Titrania

Maroon, klänningen var jättefin!!

Inbjudningarna ja... i maj nån gång tror jag att vi skickar våra..

• Lucyinthesky

Ringde till den präst vi ville ha idag. Jag var hans komfirmand och han sa till mina föräldrar att han gärna ville viga mig den dan jag gifte mig. Så jag har alltid sett den som självklart. Men nu e han på semester det datumet!! Vem ska vi nu ha?? Tråkigt när det blir så....
    Ska ringa till min sömmerska idag så vi kan gå igenom lite, hoppas bara hon fattar vad jag menar...

• Titrania

Lucy, neeej vad trist!! :(

• bröllop Viken

Hej!
    Här är en till som ska gifta sig i september! Vi har också bokat präst, kyrka och festlokal. Vi har också bestämt oss för hur våra inbjudningskort ska se ut. Klänning och kläder till min fästman har vi också hunnit med.
    Nu till min fråga.
    När skickar ni ut era inbjudningskort och när har ni OSA dag?

• agronom

Vi kommer att skicka ut inbjudningarna denna vecka (har mmånga som ev har semester samt några långväga gäster). OSA dag kommer vi att sätta sista april. Kanske lite over-kill men det känns bra att få ut dem nu.

• muminlina

agronom - samma här. Vi skickade iväg våra inbjudningar idag faktiskt! Jipppie! Eller vi skickar inbjudningarna till långvägagästerna nu och till de här i sverige lite senare på våren. :)

• maroon

Min klänning är hyrd i Skövde för er som undrade. Det är kanske lite väl långt från Stockholm

• Fru Larsson

Oj! Jag tänkte inte heller skicka mina inbjudningar förrän i maj.

Känner att jag borde fixa lite nu, det var länge sedan jag gjorde något. Måste välja präst och har inget självklart val, får väl gå och lyssna på gudstjänsterna i kommunen och prata lite med prästerna. Eller hur gör man? Tycker det känns viktigt att man känner att man tycker om prästen!

• Titrania

Lina, spännande! :D När satte ni osa för de här "första" inbjudningarna nu då?

• muminlina

Titrania - 1 april
    måste vara så fort för att vi ska hinna skicka iväg och ha osa till andra omgången inbjudningar också. Restaurangen vill veta antal 2 månader innan.

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)